نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید نتفلیکس با نام Wish Dragon

نتفلیکس امروز اولین تریلر انیمیشن Wish Dragon را منتشر کرده که این انیمیشن فانتزی قرار است ماه آینده از این سرویس استریم پخش شود.

اوایل سال ۲۰۲۱ بود که انیمیشن Wish Dragon (اژدهای حاجت‌دهنده) در کشور چین روی پرده رفت. در ادامه نتفلیکس حق پخش جهانی این انیمیشن را که توسط بخش انیمیشن‌سازی سونی تولید شده، خریداری کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این انیمیشن مورد انتظار منتشر شده است. نتفلیکس این تریلر را امروز منتشر کرد که در آن بیشتر با داستان و اتفاقات این انیمیشن که شباهت زیادی به انیمیشن علاالدین هم دارد، آشنا می‌شویم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Wish Dragon را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Wish Dragon داستان دین را دنبال می‌کند که با یک اژدها به‌نام لانگ مواجه می‌شود و حالا دین می‌تواند سه آرزو انجام بدهد که مهم‌ترین آرزو او بازگشت پیش بهترین دوستش است. ازطرفی لانگ سال‌ها درون ظرفی گرفتار شده و آرزو دارد روزی دوباره یک اژدها آزاد شود. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس پوستر رسمی انیمیشن Wish Dragon را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Wish Dragon

جیمی وانگ در نقش دین، جان چو در نقش لانگ، کنستانس وو، ناتاشا لیو بوردیزو، ویل یان لی، جیمی او یانگ، بابی لی، آرون یو و رونی چنگ، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Wish Dragon حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند. همچنین کریس اپلهانس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن ویش دراگون را بر عهده داشته است. نتفلیکس پیش از این حق پخش انیمیشن The Mitchells vs. the Machines (میشل‌ها علیه ماشین‌ها) که مدتی پیش پخش شد و اخیرا انیمیشن Vivo (ویوو) را از سونی خریداری کرده بود.

انیمیشن Wish Dragon قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) از شبکه نتفلیکس پخش شود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده