// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰

مدس میکلسن از نقش آفرینی منحصر به‌فرد جانی دپ می‌گوید

مدس میکلسن مجددا تاکید کرد که در اجرای نقش گلرت گریندل‌والد از مجموعه فیلم جانوران شگفت‌انگیز به سراغ تقلید از جانی دپ نمی‌رود. زیرا او را یگانه و غیر قابل تقلید می‌داند.

پس از اخراج جانی دپ از فیلم Fantastic Beasts 3، مدس میکلسن به‌عنوان جایگزین او برای ایفای نقش گلرت گریندل‌والد انتخاب شد؛ بازیگری که در کشور دانمارک بیشتر در نقش انسان‌های عادی ظاهر می‌شود و در هالیوود ظاهرا همه‌ی کارگردان‌ها او را به چشم شخصیت منفی فیلم می‌بینند. اکنون جانی دپ فرصت‌های شغلی را به خاطر نتیجه‌ی دادگاه بریتانیا از دست داده است و حتی بسیاری از رسانه‌ها می‌نویسند که او هرگز دیگر دعوت به بازی در یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی بزرگ بازی نمی‌شود. ولی هیچ‌کدام از این‌ها باعث نشدند که بسیاری از طرفداران او همچنان به نقش‌آفرینی‌های وی عشق نورزند.

پروسه‌ی فیلم‌برداری قسمت سوم مجموعه جانوران شگفت‌انگیز به پایان رسیده است

مدس میکلسن با احترام فراوان راجع به جانی دپ صحبت می‌کند. او می‌گوید در سینما فرد بزرگی به اسم سِر آنتونی هاپکینز نقش هانیبال لکتر را بازی کرد و میکلسن در سریال Hannibal باید بدون تقلید از او به سراغ ارائه‌ی نسخه‌ی خود از آن کاراکتر می‌رفت. پس باور دارد که اکنون نیز برای تحویل گرفتن نقش گلرت گریندل‌والد از جانی دپ، چاره‌ای جز انجام همین کار نداشته است: «من باید روش خود برای بازی در نقش گلرت گریندل‌والد را پیدا می‌کردم. زیرا جنس نقش‌آفرینی جانی دپ یگانه و غیر قابل تقلید است. امکان ندارد کسی بتواند آن شدت اجرای دپ و درک او از شخصیت را کپی کند. من از چند دهه‌ی قبل که جانی دپ را به‌عنوان یک بازیگر جوان می‌دیدم، طرفدار او هستم».

تصویر سیاه و سفید غمگین جانی دپ با عینک بزرگ

همچنین او در صحبت‌های خود ناخواسته به شایعات دامن زد؛ شایعاتی که می‌گفتند نقش گریندل‌والد در فیلم به خاطر جدایی جانی دپ کاهش پیدا کرده است. میکلسن خطاب به مجله‌ی توتال فیلم گفت که مدت‌زمان حضور او در جلسات فیلم‌برداری، کمتر از نصف مدت‌زمان فیلم‌برداری بازیگرهای اصلی دیگر فیلم بود. راستی وی فیلم‌نامه را عالی به شمار آورد و گفت که اثر مورد بحث همان‌قدر که باید، جادویی از آب درمی‌آید. او صحبت‌های خود را این‌چنین به پایان رساند: «با اینکه خود فیلم شامل داستان‌های غم‌انگیزی می‌شود، من دوران لذت‌بخشی را در زمان فیلم‌برداری Fantastic Beasts 3 سپری کردم».

سومین قسمت مجموعه فیلم Fantastic Beasts در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) اکران می‌شود. ازرا میلر، ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، آلیسون سودول، کلوم ترنر و جود لا از جمله بازیگرهای اصلی فیلم Fantastic Beasts 3 هستند.


منبع RW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده