نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰

شروع تولید فیلم Dungeons and Dragons با بازی کریس پاین ؛ اقتباس جدید از بازی های ویدیویی

سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dungeons and Dragons با بازی کریس پاین و سوفیا لیلیس آغاز شده است.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Dungeons and Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان) توسط پارامونت، هاسبرو و eOne در دست ساخت است. وظیفه کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی، کارگردانان فیلم Game Night باشد که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سیاه چاله‌ها و اژدهایان را نیز بر عهده دارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم که اقتباسی از بازی‌های ویدیویی است، رسما آغاز شده است. 

جاناتان گلداستاین، یکی از دو کارگردان فیلم Dungeons and Dragons با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر داده است. این تصاویر حاوی اطلاعات زیادی نیست و در آن تنها شاهد کلالت فیلم‌برداری روز اول هستیم. بری پترسون با سابقه حضور به‌عنوان مدیر فیلمبردار در فیلم Game Night، فیلم Central Intelligence و فیلم Thunder Force وظیفه فیلم‌برداری فیلم Dungeons and Dragons را بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اولین روز فیلمبرداری فیلم Dungeons and Dragons

بازی‌های دنیای D&D به نبردهای بزرگ، جست‌وجو برای به‌دست آوردن آیتم‌های باارزش، همکاری قهرمانان با یکدیگر و وجود نژادهای مختلف مانند انسان، الف، اُرک و سایر موجودات افسانه‌ای شهرت دارد که قابل انتظار است در دنیای فیلم و سریال نیز شاهد به تصویر کشیدن بخش زیادی از آن باشیم. کریس پاین، هیو گرانت، میشل رودریگز، سوفیا لیلیس، جاستیس اسمیت و رگه-جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dungeons and Dragons حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Dungeons and Dragons برای اکران در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده