نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷

نقش‌آفرینی بازیگر Judas and the Black Messiah در فیلم Transformers 7

دومینیک فیش‌بک در هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان با آنتونی راموس همبازی خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دومینیک فیش‌بک به بازیگران قسمت بعدی فیلم Transformers (تبدیل‌شوندگان) پیوسته است. به گزارش کولایدر، ستاره‌ی فیلم Judas and the Black Messiah (یهودا و مسیح سیاه) برای نقش‌آفرینی در فیلم Transformers 7 (تبدیل‌شوندگان ۷) به آنتونی راموس ملحق می‌شود. از قرار معلوم دومینیک فیش‌بک در حال انجام «مذاکرات نهایی» برای بازی درکنار آنتونی راموس، بازیگر فیلم‌های In the Heights‎ (در ارتفاعات) و Hamilton (همیلتون) در هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان است.

استیون کیپل جونیور که کارگردانی آثاری نظیر Creed II (کرید ۲) و The Land (سرزمین) را در کارنامه دارد، سکان هدایت فیلم Transformers 7 را در دست خواهد داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را جوبی هارولد، نویسنده‌ی فیلم‌های John Wick: Chapter 3 – Parabellum (جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم) و Army of the Dead (ارتش مردگان) به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. درحال‌حاضر اطلاعاتی از عنوان و داستان هفتمین قسمت فیلم تبدیل‌شوندگان در دست نیست، اما این اثر اکشن علمی-تخیلی برای اکران در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۱ (۲۴ ژوئن ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است.

این فیلم درواقع یکی از دو فیلم در دست تولید از مجموعه‌ی Transformers برای شرکت پارامونت است. در فروردین امسال گزارشی مبنی‌بر استخدام آنخل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم Charm City Kings (پادشاهان چارم سیتی) و مارکو رامیرز، نویسنده‌ی سریال کوتاه The Defenders (مدافعان) برای ساخت فیلم دیگری از مجموعه‌ی تبدیل‌شوندگان منتشر شد. با استناد به این گزارش، فیلم مورد بحث در دنیایی متفاوت و جدا از مجموعه‌ی Transformers جریان دارد که شامل ۵ فیلم تبدیل‌شوندگان به کارگردانی مایکل بی و اسپین‌آفی با نام Bumblebee (بامبلبی) است.

این پایان کار نیست و چندین انیمیشن از مجموعه‌ی Transformers نیز در دست ساخت قرار دارد. در اردیبهشت سال گذشته اعلام شد که جاش کولی، کارگردان انیمیشن تحسین‌شده‌ی Toy Story 4 (داستان اسباب‌بازی ۴) مشغول تولید انیمیشن جدیدی از مجموعه‌ی تبدیل‌شوندگان است و یک انیمیشن سریالی ۲۶ قسمتی از آن نیز برای شبکه‌ی نیکلودئون مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. البته زمانی برای پخش این پروژه‌ها اعلام نشده است و کماکان باید برای اطلاع از آن‌ها منتظر بمانیم. همچنین انتظار می‌رود که فصل پایانی انیمیشن Transformers: War For Cybertron (تبدیل‌شوندگان: جنگ برای سایبرترون) شبکه‌ی نتفلیکس نیز تا پایان سال ۲۰۲۱ به نمایش درآید.  


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده