نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۶

تمدید انیمیشن Invincible برای دو فصل دیگر

پیش از انتشار قسمت پایانی فصل اول، آمازون رسما از تمدید سریال Invincible برای فصل دوم و سوم خبر داده است.

امروز آمازون قسمت پایانی فصل اول انیمیشن Invincible (شکست‌ناپذیر) را منتشر کرد که این سریال انیمیشنی پیش از این توانسته بود تحسین منتقدان و بینندگان را جلب کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمیشن سریالی برای دو فصل دیگر تمدید شده است. آمازون پیش از انتشار قسمت پایانی فصل اول،‌ از تمدید سریال Invincible برای فصل دوم و سوم و ساخت ۱۶ قسمت دیگر خبر داد که مانند فصل اول،‌ دو فصل آینده انیمیشن شکست‌ناپذیر نیز قرار است در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شوند.

این انیمیشن سریالی اقتباسی از کمیکی به همین نام اثر رابرت کرکمن، خالق دنیای مردگان متحرک است و استیون ین در نقش مارک گریسون، جی کی سیمونز در نقش اومنی من، سث روگن، ساندرا اوه، جیلیان جیکوبز، مارک همیل، زکری کینتو، کاری پیتون، اندرو رنلز، زازی بیتز، والتون گوگینس، جیسون منتزوکس، می ویتمن، کریس دیامانتوپولوس، ملیس جو، کوین مایکل ریچاردسون، گری گریفین، مکس برکهولدر، لورن کوهن، چاد کولمن، مایکل کادلیتز، سنیکا مارتین-گرین، لنی جیمز و راس مارکواند، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در فصل اول انیمیشن Invincible حضور داشتند.

سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans (تایتان‌های نوجوان)، شورانر انیمیشن Invincible بوده که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم و سوم نیز بازگردد. همچنین رابرت کرکمن، خالق این مجموعه کامیک، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Invincible حضور دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل‌های جدید انیمیشن شکست‌ناپذیر در دسترس نیست، اما کرکمن در بیانیه منتشر شده از آمازون بابت حمایتی که برای ساخت این سریال انیمیشنی بزرگسالانه کرده، تشکر و قدردانی کرده است.


منبع io9.gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده