نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶

پیوستن سه بازیگر جدید به دنباله فیلم Enchanted برای بازی در نقش منفی

سرانجام دنباله فیلم Enchanted با بازی ایمی آدامز قرار است ساخته شود و حالا سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های شرور و منفی به این فیلم اضافه شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر جدید در دنباله فیلم Enchanted (افسون‌زده) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، مایا رودولف با سابقه بازی در فیلم Bridesmaids، ایوت نیکول براون با سابقه بازی در سریال Community و جیما مایز با سابقه بازی در فیلم Bill & Ted Face the Music، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Disenchanted (افسون‌زدایی) اضافه شده‌اند. گفته می‌شود رودولف قرار است یکی از نقش‌های منفی این فیلم موزیکال را بازی کند.

همچنین گفته می‌شود که براون و مایز نیز قرار است دو نقش منفی دیگر فیلم Disenchanted را بر عهده داشته باشند. به‌تازگی اطلاعات بیشتری از دنباله فیلم Enchanted منتشر شده که براساس آن، ایمی آدامز برای بازی در نقش جیزل در این فیلم باز خواهد گشت. علاوه‌بر آدامز، پاتریک دمپسی در نقش رابرت، جیمز مارسدن در نقش شاهزاده ادوارد و ایدینا منزل در نقش نانسی، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Disenchanted بازگردند.

همچنین شخصیت مورگان نیز قرار است در این فیلم کمدی بازگردد، اما شخص دیگری به‌جای ریچل کاوی این نقش را بازی خواهد کرد. گفته می‌شود که سن کاوی برای نقش مورگان دیگر خیلی جوان نیست و از بازیگر جوان‌تری برای این نقش قرار است استفاده شود. همچنین رودولف قرار است نقش ملوین مونرو در فیلم Disenchanted را بازی کند و نقش براون و مایز به ترتیب روزالین و روبی نام دارد. طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم، جیزل و خانواده‌اش در تلاش هستند تا پادشاهی اندولیزیا را از دست مونرو نجات دهند.

همچنین گفته می‌شود که سفید برفی و هفت کوتوله قرار است در بخش‌هایی از داستان فیلم Disenchanted تاثیر داشته باشد. انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Disenchanted در طول سال جاری میلادی آغاز شود که در تابستان قرار است بخش‌هایی از آن در ایرلند جلوی دوربین برود. دنباله فیلم Enchanted قرار است در تاریخ نامشخصی از دیزنی پلاس پخش شود و آدام شنکمن وظیفه کارگردانی این قسمت را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده