نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴

مشخص شدن نویسنده اصلی سریال Ironheart ؛ سریال جدید دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس

سرانجام مارول استودیو نویسنده ارشد و اصلی سریال Ironheart را استخدام کرد و همچنین اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است.

ماه آذر گذشته بود که مارول استودیو در برنامه سالانه دیزنی از ساخت سریال Ironheart خبر داد که در این سریال قرار است شاهد حضور دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌ هارت باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده اصلی سریال جدید دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. چایناکا هاج پس از توافق با مارول استودیو به‌عنوان نویسنده ارشد و اصلی رهبری اتاق نویسندگان سریال Ironheart را بر عهده گرفته است.

چایناکا هاج

همچنین اتاق نویسندگان سریال Ironheart قرار است از هفته آینده کار خود را آغاز کنند و طبق گفته هالیوودریپورتر، سریال آیرون‌هارت قرار است در ۶ قسمت تولید و از دیزنی پلاس پخش شود. هاج پیش از این به‌عنوان دستیار نویسنده در سریال Amazing Stories و سریال Snowpiercer نقش داشته است. ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. شخصیت ویلیامز توسط برایان مایکل بندیس و مایک دئوداتو خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ در کمیک‌های مارول معرفی شد.

ریری ویلیامز دختری ۱۵ ساله و دانشجوی مهندسی MIT است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Ironheart  در دسترس نیست، اما سرانجام این سریال مارول وارد مراحل پیش تولید خواهد شد. سریال Ironheart یکی از چندین سریال در دست ساخت مارول برای دیزنی پلاس است که توسط نویسندگان رنگین پوست زن تولید خواهد شد. پیش از این بیشا کی علی ساخت سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته بود و جسیکا گائو وظیفه ساخت سریال She-Hulk را بر عهده دارد.

پس از پخش سریال WandaVision و سریال The Falcon and the Winter Soldier، حالا طرفداران دنیای سینمایی مارول در انتظار شروع پخش سریال Loki در ماه آینده هستند و پس از آن سریال‌های بیشتری از جمله انیمیشن ?What If، سریال Hawkeye، سریال Secret Invasion، سریال Moon Knight، سریال Armor Wars و سریال بدون نام واکاندا قرار است از دیزنی پلاس پخش شوند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده