نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳

انتشار اولین ویدیو انیمیشن کوتاه و پیش درآمد Soul

پیکسار اولین ویدیو نسخه پیش درآمد و کوتاه انیمیشن Soul با محوریت شخصیت ۲۲ را منتشر کرده است.

هفته گذشته بود که پیکسار یک نسخه پیش درآمد و کوتاه از انیمیشن Soul را معرفی کرد. این انیمیشن کوتاه با محوریت شخصیت ۲۲ تولید شده که 22 vs. Earth نام دارد و حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی این انیمیشن کوتاه منتشر شده است. پیکسار امروز اولین ویدیو و نگاه از انیمیشن ۲۲ علیه دنیا را منتشر کرده که در آن شاهد حضور ۲۲ هستیم که در حال آموزش دادن به ۵ روح جدید است تا با او همراه شوند. در ادامه می‌توانید این ویدیو بامزه و کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین بامداد دیروز انیمیشن Soul موفق شد جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. با این اسکار، پیکسار به یازدهمین اسکاری که تا به امروز از ۱۵ نامزدی دریافت کرده، دست پیدا کرد و همچنین این سومین اسکاری است که پیت داکتر دریافت می‌کند تا رکوردار بیشترین تعداد اسکار در این بخش شود. علاوه‌بر ویدیو، پیکسار اولین پوستر انیمیشن ۲۲ علیه دنیا را نیز منتشر کرده است:

پوستر انیمیشن کوتاه 22 vs. Earth

مقاله‌ مرتبط:

کوین نولتینگ، تدوین‌گر انیمیشن Soul و یکی از اعضای با سابقه پیکسار، وظیفه کارگردانی انیمیشن ۲۲ علیه دنیا را بر عهده داشته است. اتفاقات این انیمیشن کوتاه قرار است پیش از اتفاقات انیمیشن Soul و آشنایی ۲۲ با جو گاردنر رخ دهد که در آن ۲۲ از قوانین The Great Before سرپیچی می‌کند و نمی‌خواهد به زمین برود و در همین رابطه او یک گروه متشکل از ۵ روح جدید را تشکیل می‌دهد. تینا فی برای صداپیشگی شخصیت ۲۲ در انیمیشن کوتاه 22 vs. Earth بازگشته است.

انیمیشن کوتاه 22 vs. Earth قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) از دیزنی پلاس پخش شود. انیمیشن Luca، انیمیشن بعدی پیکسار است که انیمیشن لوکا قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) از دیزنی پلاس منتشر شود. پس از آن انیمیشن Turning Red برای اکران در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) و انیمیشن Lightyear برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع پیکسار
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده