نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸

انیمیشن پیش درآمد و کوتاه Soul برای دیزنی پلاس معرفی شد؛ انتشار اولین تصویر

پیکسار از نسخه پیش درآمد و کوتاه انیمیشن Soul با محوریت شخصیت ۲۲ پرده برداشت که قرار است به‌زودی از دیزنی پلاس پخش شود.

انیمیشن Soul (روح) در کریسمس گذشته از دیزنی پلاس منتشر شد و توانست با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شود و حالا از انیمیشن جدید پیکسار به‌عنوان شانس اصلی جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز یاد می‌شود که برای دریافت بهترین موسیقی متن اورجینال نیز شانس زیادی دارد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیکسار یک نسخه پیش درآمد و کوتاه از انیمیشن Soul را معرفی کرده است. این انیمیشن کوتاه با محوریت شخصیت ۲۲ تولید شده که 22 vs. Earth نام دارد و در ادامه می‌توانید اولین تصویر این انیمیشن را مشاهده کنید:

22 و گروهی از روح ها در انیمیشن کوتاه 22 vs. Earth

مقاله‌ مرتبط:

کوین نولتینگ، تدوین‌گر انیمیشن Soul و یکی از اعضای با سابقه پیکسار، وظیفه کارگردانی انیمیشن ۲۲ علیه دنیا را بر عهده داشته است. اتفاقات این انیمیشن کوتاه قرار است پیش از اتفاقات انیمیشن Soul و آشنایی ۲۲ با جو گاردنر رخ دهد که در آن ۲۲ از قوانین The Great Before سرپیچی می‌کند و نمی‌خواهد به زمین برود و در همین رابطه او یک گروه متشکل از ۵ روح جدید را تشکیل می‌دهد. تینا فی برای صداپیشگی شخصیت ۲۲ در انیمیشن کوتاه 22 vs. Earth بازگشته است.

انیمیشن کوتاه 22 vs. Earth قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) از دیزنی پلاس پخش شود. انیمیشن Luca، انیمیشن بعدی پیکسار است که انیمیشن لوکا قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) از دیزنی پلاس منتشر شود. پس از آن انیمیشن Turning Red برای اکران در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) و انیمیشن Lightyear برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع VOI
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده