نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۹

آنتونی هاپکینز، بازیگر فیلم The Father برنده جایزه اسکار ۲۰۲۱ بهترین بازیگر نقش اول مرد

آنتونی هاپکینز، بازیگر فیلم The Father، موفق شد در جریان اسکار ۲۰۲۱، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند.

از ساعاتی پیش نود و سومین دوره جوایز اسکار یا همان اسکار ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کرده که مانند دو سال گذشته، مراسم امسال نیز بدون مجری و متفاوت با سال‌های گذشته و اسکار امسال با حال و هوایی متفاوت و تحت تاثیر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در حال برگزاری است. حال در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در مراسم سال 2021 معرفی شده است. 

مقاله‌ مرتبط:

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، چادویک بوزمن برای فیلم Ma Rainey's Black Bottom، آنتونی هاپکینز برای فیلم The Father، ریز احمد برای فیلم Sound of Metal، استیون یئون برای فیلم Minari و گری اولدمن برای فیلم Mank نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم اسکار 2021 شده بودند و حال براساس آرای داوران آکادمی، آنتونی هاپکینز برای فیلم The Father موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد از مراسم امسال شده است.

این دومین جایزه اسکار فیلم The Father در مراسم امسال اسکار بود و این فیلم پیش از این توانسته بود جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را نیز دریافت کند. همچنین این دومین جایزه اسکاری است که آنتونی هاپکینز برنده می‌شود. هاپکینز پیش از این برای بازی در فیلم The Silence of the Lambs جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرده بود. این آخرین جایزه مراسم اسکار 2021 و پایانی به مراسم امسال بود و طی ساعات اخیر شاهد معرفی برندگان جوایز مختلف بودیم که می‌توانید آن را در زومجی مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده