نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۶

انتشار اولین تیزر فصل جدید سریال Dexter

شبکه شوتایم اولین تیزر از فصل جدید سریال Dexter را منتشر کرده است.

مدتی پیش بود که خبر رسمی ساخته شدن فصل جدیدی از سریال Dexter به گوش رسید. فصل جدید و ۱۰ قسمتی که با بازی مایکل سی. هال، بازیگر اصلی شخصیت دکستر ساخته خواهد شد. داستان فصل جدید دکستر دقیقا به اتفاقات بعد از پایان فصل نهایی این سریال در سال ۲۰۱۳ اختصاص خواهد داشت. شبکه شوتایم حالا اولین تیزر از فصل جدید سریال دکستر را منتشر کرده است. در این تیزر شاهد تبر فرو رفته در کنده چوبی هستیم و در پس‌زمینه نیز صدای دکستر را می‌شنویم که جملاتی آیرونیک درباره بازگشت به طبیعت و ذات می‌گوید.

فصل جدید دکستر با همکاری کلاید فیلیپس، شورانر سریال اصلی ساخته خواهد شد. مارکوس ساگا، یکی از کارگردان‌های سریال به‌عنوان تهیه‌کننده در تولید این فصل ۱۰ قسمته نقش خواهد داشت. او ۹ قسمت از سریال دکستر را کارگردانی کرده بود و وظیفه کارگردانی ۶ قسمت از فصل جدید را نیز برعهده خواهد داشت.

کلاید فیلیپس پیش‌تر اعلام کرده بود که فصل جدید دکستر به‌هیچ‌عنوان بی‌ربط به پایان‌بندی فصل هشتم و نهایی دکستر در سال ۲۰۱۳ نخواهد بود. به‌همین ترتیب داستان پس از پایان‌بندی سریال جریان دارد و این فصل حکم تلاشی برای ارائه پایان‌بندی‌ای بهتر به هواداران را خواهد داشت. فصل جدید سریال دکستر در پاییز سال جاری پخش خواهد شد و مراحل ساخت این فصل ۱۰ قسمتی مدتی پیش آغاز شده‌اند. اولین تیزر فصل جدید سریال دکستر را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده