نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

احتمال حضور کیانو ریوز در اسپین آف جان ویک به عنوان تهیه کننده

کیانو ریوز ممکن است به‌عنوان تهیه کننده در سریال The Continental، پیش درآمد فیلم‌های جان ویک حضور داشته باشد.

ساخت سریال The Continental به‌عنوان پیش درآمد مجموعه فیلم‌های جان ویک مدت‌ها پیش اعلام شد. سریالی که از لحاظ زمانی داستان چهل سال پیش از ماجراهای فیلم‌های جان ویک را تعریف خواهد کرد. کوین بگز، رئیس بخش تلویزیون لاین‌گِیتز (Lionsgate) در مصاحبه‌ای با ددلاین گفته است این سریال در دهه ۱۹۷۰ میلادی جریان دارد و به روایت برشی از زندگی شخصیت وینستون می‌پردازد. در این سریال به این پرداخته خواهد شد که شخصیت وینستون چگونه راه خود را به هتل‌های کانتیننتال پیدا می‌کند. قبل از ادامه، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی فیلم‌های کیانو ریوز را در زومجی بخوانید.

ایان مک‌شین، بازیگر شخصیت وینستون در سری فیلم‌های جان ویک پیش از این اعلام کرده است که در این سریال بازی نخواهد کرد، اما ممکن است او به‌عنوان صداپیشه در ساخت این سریال همکاری کند. هتل‌های کانتیننتال از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مکان‌های مجموعه جان ویک محسوب می‌شوند. قاتلان دنیای جان ویک در زمان اقامت در این هتل‌ها حق هیچگونه خون‌ریزی و کشتاری را ندارند. به بیان دیگر هتل‌های کانتیننتال تنها نقاط روی زمین هستند که آدم‌کش‌های دنیای جان ویک در آن‌ اجازه قتل و کشتار ندارند.

والپیپر فیلم john wick با حضور کیانو ریوز

استودیو سازنده سریال برای ساخت The Continental ایده‌های گوناگونی را بررسی کرد اما درنهایت ایده‌ی تیمی که در یوتیوب تولید محتوا می‌کرد نظر استودیو را جلب کرده است. به‌گفته بگز ایده این تیم مشکلات بسیاری را حل کرد و حتی از سریال سوپرانوها (The Sopranos) نیز تاثیر گرفته بود. طبق این ایده داستان در در نیویورک دهه ۷۰ میلادی جریان خواهد داشت، جایی که اعتصاب ضایعاتی‌ها کوه‌ها و تپه‌هایی از زباله به‌وجود آورده است. از سویی مافیا کنترل مدیریت پسماند را برعهده دارد، درست مانند سوپرانوها. بگز همچنین می‌گوید دیگر نکات این ایده به‌عنوان پیش‌زمینه‌ای جالب برای کاوشِ ریشه‌های هتل‌های کانتینتال بسیار واقعی هستند.

بگز همچنین در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها قصد دارند این سریال را در قالب سه رویداد ۹۰ دقیقه‌ای تولید کنند، به این ترتیب می‌توان از The Continental به‌عنوان سریالی محدود یاد کرد. کیانو ریوز، به‌عنوان بازیگر شخصیت جان ویک در فیلم‌های این مجموعه، در سریال The Continental حضور نخواهد داشت. چرا که در زمان روی دادن وقایع داستان سریال، خبری از جاناتان ویک نبوده است. کیانو ریوز اما در حال مذاکره است تا به‌عنوان تهیه کننده در ساخت این سریال همکاری کند. بگز می‌گوید سریال در جهان جان ویک جریان دارد و کیانو ریوز و چاد استاهلسکی تمام پیش‌نویس‌های فیلمنامه این سریال را خوانده‌اند و از توسعه جهان جان ویک حمایت کرده‌اند. در دیگر اخبار مرتبط، فیلمبرداری فیلم‌های جان ویک ۴ و ۵ به صورت پشت سر هم در سال جاری انجام می‌شود و فیلم جان ویک ۴ در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

شما کاربران زومجی چه نظری درباره ساخته شدن پیش درآمدی از فیلم‌های جان ویک دارید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده