نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴

افزایش احتمال ادامه یافتن سریال Mindhunter

دیوید فینچر و نتفلیکس اخیرا صحبت‌هایی را در ارتباط با ادامه یافتن سریال Mindhunter انجام داده‌اند که باعث امیدواری طرفداران شده است.

دی ۹۸ بود که نتفلیکس از پایان یافتن قرارداد بازیگران سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) خبر داد که باعث شد تا ساخت فصل سوم این سریال متوقف و ادامه این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. درواقع در آن زمان فینچر درگیر کارگردانی فیلم Mank (منک) بود و نتفلیکس تنها در صورتی به ساخت فصل سوم سریال چراغ سبز نشان می‌داد که فینچر در آن نقش داشته باشد، اما فینچر مدتی بعد گفت که به علت هزینه بالا تولید سریال بعید است که فصل جدیدی از سریال Mindhunter ساخته شود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار جدید نشان می‌دهد که احتمال ادامه یافتن سریال Mindhunter افزایش یافته است. منابع نزدیک به Small Screen گفته‌اند صحبت‌ها بین نتفلیکس و فینچر در ارتباط با سریال شکارچی ذهن آغاز شده که این مذاکرات هنوز ادامه دارد. آن‌ها در حال بحث در مورد احتمال بازگشت سریال برای فصل سوم هستند. این منبع در ادامه اضافه کرد که این صحبت‌ها هنوز در روزهای اولیه خود قرار دارد و فعلا تا یک توافق فاصله زیادی باقی‌مانده است، اما ظاهرا فینچر از ایده بازگشت سریال برای فصل سوم خوشحال و از آن استقبال کرده است.

روابط فینچر و نتفلیکس بسیار قدرتمند شده و علاوه‌بر فیلم Mank و سریال Mindhunter، فینچر و نتفلیکس در ساخت انیمیشن Love, Death and Robots و سریال House of Cards نیز همکاری کرده‌اند و او یک قرارداد چند جانبه با این سرویس استریم امضا کرده است. گفته می‌شود فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر، فیلم بعدی است که فینچر برای نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد و او قرار است سریال پیش درآمد فیلم Chinatown (محله چینی‌ها) را به‌همراه رابرت تاون، نویسنده فیلم اصلی برای نتفلیکس تولید و منتشر کند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده