نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

تمدید انیمه Dota: Dragon's Blood برای فصل دوم

شرکت ولو با انتشار توییتی اعلام کرد که فصل دوم انیمه‌ی سریالی Dota: Dragon's Blood در دست ساخت قرار دارد.

نخستین فصل انیمه‌ی سریالی Dota: Dragon's Blood (دوتا: خون اژدها) در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) از شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش درآمد و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت ولو از تمدید آن برای فصل دوم خبر داده است. این خبر ازطریق حساب توییتر بازی Dota 2 مخابره شد، اما تریلر یا جزئیاتی از فصل دوم در دسترس قرار نگرفت. شرکت ولو در توییت تازه تنها به «در دست ساخت بودن» فصل دوم انیمه اشاره می‌کند و لوگوی آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد که شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی آن بپردازید.

اطلاعیه ولو: «فصل ۲ از راه می‌رسد! فصل دوم انیمه DOTA: Dragon's Blood در دست ساخت قرار دارد. همچنان‌که منتظر پخش آن هستید، به تماشای تورنمنتی بپردازید که سرآغاز همه‌ی این چیزها بوده است؛ مستند Free to Play اکنون با تیتراژ پایانی به‌روز شده در سرویس نتفلیکس در دسترس است.»

لوگو فصل دوم انیمه سریالی Dota: Dragon

فصل اول انیمه‌ی Dota: Dragon's Blood روی داستان دیویون تمرکز داشت که با نام درگون نایت بین طرفداران بازی Dota 2 معروف است. این انیمه قصه‌ی درگیری ابدی دو جناح Radiant و Dire را روایت می‌کند که بازیکنان در مسابقات دوتا 2 در آن به رقابت می‌پردازند. در خلاصه‌ی داستان فصل اول انیمه‌ی Dota: Dragon's Blood می‌خوانیم: «این سریال فانتزی به روایت داستان یک شوالیه‌ی اژدهای نامدار با نام دویون می‌پردازد که زندگی خود را وقف ازبین‌بردن پلیدی‌های جهان کرده است. دیویون پس از مواجهه با موجودی باستانی و قدرتمند از نژاد الدرُم و شاهدخت نجیبی با نام میرانا که در حال انجام مأموریتی مخفی است، درگیر حوادثی بسیار بزرگ‌تر از تصوراتش می‌شود.»

در این انیمه می‌توان قهرمانان محبوب بازی Dota 2 نظیر تروربلید و اینوکر را نیز مشاهده کرد. برخی از طرفداران بر این باورند که تریلر فصل دوم انیمه‌ی Dota: Dragon's Blood در جریان برگزاری مسابقات اینترنشنال، تورنمنت سالانه‌ی بازی Dota 2 پخش خواهد شد. با اینکه این مورد در حد حدس‌وگمان است و نمی‌توان تا پیش از تأیید رسمی به آن استناد کرد، اما جای تعجبی ندارد که شرکت ولو در چنین تورنمنت بزرگی چندین نمایش خارق‌العاده را تحویل طرفداران دهد. در پایان توییت اخیر ولو نیز به این موضوع اشاره می‌شود که درحال‌حاضر می‌توان مستند Free To Play را در نتفلیکس تماشا کرد که حالا با تیتراژ پایانی جدیدی در دسترس قرار گرفته است.

استودیوی باسابقه‌ی میر که ساخت انیمیشن‌های The Legend of Korra (افسانه‌ی کورا) و Voltron: Legendary Defender (ولتران: مدافعان افسانه‌ای) را در کارنامه دارد، برای تولید انیمه‌ی Dota: Dragon's Blood با نتفلیکس همکاری می‌کند و اشلی ادوارد میلر، نویسنده‌ی فیلم‌های X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) و Thor (ثور)، در مقام تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. از صداپیشه‌های این سریال نیز می‌توان به یوری لاونتال، جاش کیتون، لارا پالور، تونی تاد، تروی بیکر، کاری والگرن، آلیکس ویلتون ریگان، فریا تینگلی، استفانی جاکوبسن، انسون مونت و جی‌بی بلانک اشاره کرد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 

 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده