نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۵

رویارویی دویون با هیولاها در تریلر داستانی انیمه Dota

تریلر داستانی و پوسترهای جدیدی از انیمیشن سریالی Dota: Dragon's Blood منتشر شد که بخش‌های مختلفی از این اثر را به نمایش می‌گذارد.

چند هفته قبل شبکه‌ی نتفلیکس از تولید یک انیمیشن سریالی براساس بازی Dota خبر داد که پخش آن از سال آینده از این سرویس استریم آغاز خواهد شد. این اثر که با نام Dota: Dragon's Blood (دوتا: نژاد اژدها) شناخته می‌شود، نگاهی نزدیک به افسانه‌ها و فضای بازی Dota دارد و شامل پیچش‌ها و المان‌های داستانی جدیدی است. حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یک تریلر داستانی و پوسترهایی از این انیمیشن سریالی منتشر شده است که شما می‌توانید تریلر مورد بحث را در یوتیوب مشاهده کنید و در ادامه نگاهی به پوسترهای آن بیندازید.

کاراکترهای اصلی انیمیشن سریالی Dota: Dragon

در انیمیشن سریالی Dota: Dragon's Blood درگون نایت و میرانا به‌همراه متحدانی دور از انتظار ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کنند و مقابل هیولاها و الهه‌ها قرار می‌گیرند. در خلاصه‌ی داستان این اثر می‌خوانیم: «این سریال فانتزی گسترده داستان یک شوالیه‌ی اژدهای پُرآوازه با نام دویون را روایت می‌کند که زندگی خود را وقف از بین بردن پلیدی‌های جهان کرده است. دویون پس از مواجهه با موجودی باستانی و قدرتمند از نژاد الدرُم و شاهدخت نجیبی با نام میرانا که در حال انجام مأموریتی مخفی است، درگیر حوادثی بسیار بزرگ‌تر از تصوراتش می‌شود.» این انیمیشن سریالی در ۸ اپیزود تولید می‌شود و در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ (۵ فروردین ۱۴۰۰) از شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش در می‌آید.

استودیوی نام‌آشنای میر، سازنده‌ی انیمیشن‌های The Legend of Korra (افسانه‌ی کورا) و Voltron: Legendary Defender (ولتران: مدافعان افسانه‌ای) وظیفه‌ی تولید انیمیشن سریالی Dota: Dragon's Blood را برعهده دارد و اشلی ادوارد میلر که بیشتر برای نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم‌های X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) و Thor (ثور) و تهیه‌کنندگی سریال Black Sails (بادبان‌های سیاه) شناخته می‌شود، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. از صداپیشه‌های این انیمیشن نیز می‌توان از یوری لاونتال، جاش کیتون، لارا پالور، تونی تاد، تروی بیکر، کاری والگرن، آلیکس ویلتون ریگان، فریا تینگلی، استفانی جاکوبسن، انسون مونت و جی‌بی بلانک نام بُرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده