نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶

تأیید بازگشت مایکل کیتون به عنوان شخصیت بتمن در فیلم The Flash

بعد از اینکه صحبت‌هایی مبنی بر حضور دو بازیگر محبوب بتمن در فیلم جدید The Flash مطرح شده بود، حالا بازگشت مایکل کیتون در این نقش رسماً تأیید شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور مجدد مایکل کیتون در نقش بتمن برای فیلم The Flash (فلش) پس از گذشت چند دهه تأیید شده است. کیتون یکی از چندین بازیگری است که نقش بروس وین ملقب به بتمن را بازی کرده است و او یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های شوالیه تاریکی نیز محسوب می‌شود. بعد از اینکه گزارشی مبنی بر اتفاقات مولتی‌ورس یا چند جهانی فیلم فلش منتشر شده بود، گمانه زنی‌هایی مبنی بر حضور چند شخصیت متفاوت بتمن از جهان‌های دیگر در این فیلم مطرح شد. حالا نهایتاً بن افلک و مایکل کیتون به‌عنوان شخصیت‌های بتمن به بری الن، با بازی ازرا میلر خواهند پیوست، معرفی شدند.

براساس گزارش نشریه The Wrap، آژانس استعدادیابی کیتون حضور این بازیگر ۶۹ ساله را در فیلم The Flash تأیید کرده است. کیتون آخرین‌بار نزدیک به سه دهه پیش نقش بتمن را در فیلم Batman Returns (بتمن باز می‌گردد) که به کارگردانی تیم برتون در سال ۱۹۹۲ منتشر شد، بازی کرده بود. همین دیروز بود که آغاز فرایند فیلم‌برداری The Flash در انگلستان تأیید شد. اندی ماسکیتی، کارگردان فیلم ترسناک IT مسئولیت کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

مایکل کیتون در نقش بتمن

کیتون و افلک قرار است هردو ورژن خاص خود از شخصیت بروس وین را برعهده داشته و در مسیر بری الن برای اصلاح مشکلاتی که در خط زمانی واقعیت به‌وجود آورده قرار بگیرند. ایده‌ی بازگشت کیتون در نقش شوالیه تاریکی برای طرفداران قدیمی کامیک‌های DC از جذابیت زیادی برخوردار است. این درحالی است که این بازیگر آمریکایی پیش از این حضور خود در فیلم فلش را در هاله‌ای از ابهام توصیف کرده و وضعیت شیوع ویروس کرونا در انگلستان را عامل تعیین کننده در پذیرش این نقش معرفی کرده بود.

از طرفی با شروع واکسیناسیون سراسری در بریتانیا، به نظر می‌رسد که کیتون پاسخ نهایی را به شرکت برادران وارنر اعلام کرده است. بنابراین یک بار دیگر شاهد حضور این بازیگر محبوب در شنل سیاه بتمن خواهیم بود و طرفداران بی‌صبرانه منتظرند تا بتمنِ مایکل کیتون را بعد از این همه سال مجدداً ملاقات کنند.

فیلم Batman 1989 و Batman Returns 1992 فیلم‌هایی هستند که کیتون در آن‌ها نقش بتمن را برعهده داشته است. از سوی دیگر در فیلم‌های Bruce for Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League شاهد حضور بن افلک در نقش بروس وین بودیم. وی در فیلم Suicide Squad نیز حضور کوتاهی در این نقش داشت.

در پایان می‌توانید نظرات خود درباره حضور مجدد مایکل کیتون در نقش بتمن را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده