نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶

مشخص شدن بازیگر جدید نقش پدر بری آلن در فیلم The Flash؛ اضافه شدن بازیگران بیشتر

برادران وارنر بازیگر جایگزین نقش هنری آلن، پدر فلش را در فیلم The Flash انتخاب کرده و از حضور بازیگران بیشتری در این فیلم ابرقهرمانی خبر داده است.

اواخر سال گذشته بود که مشخص شد بیلی کروداپ، بازیگر نقش هنری آلن به علت تداخل تولید فیلم با برنامه‌هایش از حضور در فیلم The Flash انصراف داده است. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدید نقش هنری آلن در فیلم فلش مشخص شده است. برادران وارنر خبر داد که ران لیوینگستون، بازیگر سریال Band of Brothers که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود، سریال Boardwalk Empire، فیلم Swingers، فیلم Adaptation و فیلم The Conjuring جایگزین کروداپ در فیلم The Flash برای بازی در نقش هنری آلن شده است.

ران لیوینگستون

لیوینگستون تنها بازیگر جدیدی نیست که به فیلم The Flash اضافه شده و برادران وارنر از حضور ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون، بازیگر سریال Derry Girls و رودی منکوزو در نقش‌هایی نامشخص، در این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی خبر داده است. علاوه‌براین بازیگران، ازرا میلر در نقش بری آلن ملقب به فلش، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین ملقب به بتمن، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست و ماریبل وردو در نقش نورا آلن، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است.

اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee و فیلم Birds of Prey، خواهد بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash قرار است از ماه آوریل امسال (فروردین-اردیبهشت) در بریتانیا آغاز شود. مراحل تولید فیلم فلش در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، انجام خواهد شد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده