نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۶

انتشار تریلر فصل دوم انیمیشن Love, Death and Robots | تاریخ انتشار تا تمدید برای فصل سوم

نتفلیکس سرانجام تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن Love, Death and Robots را منتشر و تاریخ انتشار فصل جدید این سریال انیمیشنی را اعلام کرد.

خرداد ۹۸ بود که نتفلیکس از تمدید سریال Love, Death and Robots (عشق، مرگ و ربات‌ها) برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان اخبار بیشتری در ارتباط با فصل دوم این سریال انیمیشنی و آنتولوژی منتشر نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس امروز تریلر رسمی فصل دوم انیمیشن Love, Death and Robots را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد نمایش آثار علمی تخیلی و حتی ترسناک جدیدی بودیم که علاوه‌بر داستان متفاوت، هر قسمت سبک انیمیشنی متفاوت و مختص به خود دارند.

همچنین اعلام شد که فصل دوم سریال Love, Death and Robots در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) از نتفلیکس منتشر خواهد شد. علاوه‌براین، نتفلیکس از تمدید این انیمیشن سریالی بزرگسالانه برای فصل سوم خبر داد که فصل سوم این سریال در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Love, Death and Robots را در یوتیوب تماشا کنید.

چهار قسمت مختلف فصل دوم انیمیشن Love, Death and Robots

تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool و دیوید فینچر، کارگردان فیلم Fight Club، برای ساخت فصل دوم سریال Love, Death and Robots بازگشته‌اند و جنیفر یو نلسون، کارگردان قسمت دوم و سوم انیمیشن Kung Fu Panda، به‌عنوان کارگردان ناظر به فصل دوم انیمیشن Love, Death and Robots اضافه شده است. فینچر پیش از این در سریال House of Cards (خانه پوشالی)، سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) و فیلم Mank با شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود و یک قرارداد چند جانبه با این سرویس استریم امضا کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده