نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۴

احتمال کراس اور بین مجموعه سریع و خشن و دنیای ژوراسیک

جاستین لین، کارگردان مجموعه‌ی Fast and Furious در گفتگوی اخیر خود احتمال کراس‌اور این مجموعه با فیلم های علمی تخیلی دنیای ژوراسیک را ناممکن نمی‌داند.

درحالی که گفته می‌شود فیلم F9: The Fast Saga به‌عنوان نهمین قسمت اصلی از مجموعه سریع و خشن ممکن است اینبار اتفاقات هیجان انگیز دومینیک تورتو و افراد او را به فضا ببرد، تصور اینکه مجموعه سریع و خشن تا چه حد می‌تواند دیوانه‌وار باشد دشوار شده است. مدت‌ها است که این مجموعه از مسابقات شبانه و خیابانی خود فاصله گرفته و سؤال اصلی اینجا است که بعد از ورود به دنیای علمی تخیلی، واقعاً تا کجاها می‌توان پیش رفت؟ ظاهراً کراس‌اور با مجموعه فیلم‌های Jurassic World یکی از گزینه‌هایی است که پیش روی یونیورسال پیکچرز قرار دارد.

در پایان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom دایناسورها در دنیای ما رها شدند و زمینه برای روایت سومین قسمت از این مجموعه با حضور مجدد این موجودات ماقبل تاریخی در سیاره انسان‌ها فراهم شد. کالین ترورو، کارگردان این فیلم هم‌اکنون مشغول ساخت سومین قسمت از مجموعه دنیای ژوراسیک است. از طرفی می‌توان خیلی راحت احتمال پیشبرد داستان‌های این مجموعه در یک مسیر آخرالزمانی را کاملاً محتمل متصور شد. در چنین شرایطی، چه کسی بهتر از دومینیک تورتو می‌تواند زندگی انسان‌ها را نجات دهد؟ به هرحال این قبیل اتفاقات هرچقدر هم عجیب و غیرقابل باور به‌نظر برسد، همچنان از گزینه‌هایی است که روی میز قرار دارد.

کراس اور فیلم های Jurassic World و سریع و خشن

میشل رودریگز، هنرپیشه شخصیت لتی در فیلم‌های سریع و خشن درپاسخ به سؤال خبرنگار Collider درباره احتمال کراس‌اور فیلم‌های سریع و خشن و دنیای ژوراسیک می‌گوید:

«من کاملاً پایه‌ام! وقتی که به نقطه اوج می‌رسید، دیگر راهی برای ادامه دادن وجود ندارد. اینجا همان جایی است که بحث ادغام و تلفیق برندها مطرح می‌شود. این همان کاری است که شرکت‌های بزرگ وقتی بیش از حد بزرگ می‌شوند با یکدیگر انجام می‌دهند. تنها مانعی که در این راه وجود دارد، مسائل حقوقی و استودیوها هستند. معمولاً هریک از برندها به استودیوهای خاصی تعلق دارد ولی وقتی که همه‌ی آن‌ها زیر یک چتر قرار دارند، نمی‌دانم...فقط می‌توان گفت که جواب می‌دهد.»

جاستین لین، کارگردان مجموعه‌ی سریع و خشن در ادامه‌ی صحبت‌های رودریگز می‌گوید:

«من هیچوقت هیچ احتمالی را رد نمی‌کنم. بخشی از فلسفه کار ما این است که به هیچ چارچوبی محدود نباشیم. این تمام چیزی است که می‌توانم در این خصوص بگویم.»

بنابراین به‌نظر می‌رسد که احتمال پیشبرد این مسیر کاملاً ممکن و قابل بررسی است. شاید پایان بندی فیلم سریع و خشن 9 دیوانه‌وارتر از چیزی باشد که می‌توان تصور کرد. باید منتظر ماند و دید که آیا چنین چیزی واقعاً به حقیقت خواهد پیوست یا خیر. در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده