// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳

تمدید سریال Bridgerton تا فصل چهارم توسط نتفلیکس

سریال Bridgerton، محصول بسیار پربیننده شبکه آنلاین نتفلیکس که هم‌اکنون پروسه‌ی ساخت فصل دوم خود را طی می‌کند، برای فصل‌های سوم و چهارم نیز تمدید شده است.

نتفلیکس برخلاف بسیاری از شبکه‌های دیگر معمولا شتاب‌زده سراغ تمدید سریال‌های خود نمی‌رود. گاهی یک فصل از یک سریال به پایان می‌رسد و سپس تازه باتوجه‌به آمار بینندگان، نتفلیکس مثلا آن را برای یک فصل دیگر تمدید می‌کند. اما حالا در زمانی‌که هنوز ماه‌ها تا پایان یافتن پروسه‌ی فیلم‌برداری فصل دوم سریال Bridgerton باقی مانده، این شبکه‌ی آنلاین آن را نه فقط برای فصل سوم که برای فصل‌های سوم و چهارم تمدید کرد؛ تا سازندگان با خیال راحت به خلق اثر خود بپردازند. فصل نخست سریال Bridgerton موفقیت بسیار بزرگی در شبکه‌ی نتفلیکس کسب کرد.

سازندگان می‌گویند که فصل دوم سریال Bridgerton همزمان با وفاداری به رمان‌ها سراغ روایت یک داستان عاشقانه‌ی دیگر می‌رود. در نتیجه بعید نیست که در آینده، سریال Bridgerton قدم به قدم فاصله‌ی بیشتری از کتاب‌های نوشته‌شده توسط جولیا کویین بگیرد؛ رمان‌هایی که تمامی آن‌ها متمرکز روی تلاش دخترهای جوان و متعلق به خانواده‌های ثروتمند برای یافتن جایگاه خود در زندگی اشراف لندن در دوره نیابت سلطنت/ریجنسی هستند.

شاندا رایمز، یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت سریال Bridgerton می‌گوید: «از همان نخستین مرتبه که کتاب‌های دل‌چسب مجموعه Bridgerton جولیا کویین را خواندم، می‌دانستم آن‌ها داستان‌هایی هستند که تماشاگر را میخکوب و گرفتار خود می‌کنند. تمدید شدن سریال از همین حالا برای دو فصل دیگر، نشان‌دهنده‌ی اعتماد قدرتمند شبکه به کار ما است. من بسیار سپاسگزار هستم که یک شریک به‌شدت خلاق و به‌شدت اهل همکاری به اسم نتفلیکس داریم».

فصل اول سریال Bridgerton در دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی پخش شد. نتفلیکس این سریال را در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ برای فصل دوم تمدید کرد و حالا در ماه آوریل به سراغ تمدید آن برای فصل‌های سوم و چهارم رفت. اگر می‌خواهید به میزان موفقیت عظیم سریال Bridgerton در جلب بیننده برای نتفلیکس پی ببرید، فقط باید ببینید که این شبکه چه‌طور در طول چهار ماه عاشق آن شده است. تیم سازنده می‌گوید که فصل دوم سریال Bridgerton حتی بیشتر از فصل اول، پرشده از دسیسه‌چینی و عاشق‌پیشگی خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده