نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

تریلر رسمی انیمه جدید گودزیلا

نتفلیکس سرانجام تریلر رسمی انیمه Godzilla: Singular Point را منتشر و همچنین ماه انتشار این انیمه را اعلام کرد.

ماه مهر گذشته بود که نتفلیکس از دستور ساخت یک انیمه سریالی از شخصیت گودزیلا (Godzilla) خبر داد که این انیمه توسط توهو در دست ساخت است و قرار است Godzilla: Singular Point (گودزیلا: نقطه‌ی منفرد) نام داشته باشد و در ادامه یک تیزر تریلر کوتاه از این انیمه را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و رسمی انیمه Godzilla منتشر شده است. در تریلر جدید انیمه Godzilla: Singular Point شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات آن هستیم و همچنین ظاهر متفاوت و جالب گودزیلا نیز در طول تریلر قابل مشاهده است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمه Godzilla: Singular Point داستان دو نابغه جوان را که شامل می کامینو، یک محقق زن و یون آریکاوا، یک مهندس مرد می‌شود، دنبال می‌کند که یک تهدید بی‌سابقه آن‌ها و همراهانشان را تهدید خواهد کرد و باید با آن مقابله کنند. تمرکز این انیمه قرار است بیشتر روی شخصیت‌های انسانی باشد و همچنین کایجوهای شناخته شده دنیای گودزیلا مثل جت جگوار و Anguirus، دوست قدیمی گودزیلا نیز حضور دارند.

آسوشی تاکاهاشی، کارگردان انیمه‌ی Doraemon (دورایمون)، وظیفه کارگردانی انیمه Godzilla: Singular Point را بر عهده دارد. داستان و اتفاقات این انیمه سریالی قرار نیست ارتباطی با اتفاقات سه‌گانه انیمه دیگر نتفلیکس از شخصیت گودزیلا که شامل انیمه Godzilla: Planet of the Monsters، انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle و انیمه Godzilla: The Planet Eater (گودزیلا: سیاره‌خوار) می‌شود، داشته باشد. 

پخش انیمه Godzilla: Singular Point در ژاپن آغاز شده و در ماه ژوئن (خرداد یا تیر) از نتفلیکس منتشر خواهد شد. استودیوی بونز که بیشتر برای تولید مانگای My Hero Academia (آکادمی قهرمان من) شناخته می‌شود، برای تولید انیمه Godzilla: Singular Point با استودیوی اورنج، سازنده‌ی مانگای Beastars (بیستارز) همکاری خواهد کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده