نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲

نتفلیکس سفارش ساخت انیمه سریالی Godzilla: Singular Point را صادر کرد

شبکه‌ی نتفلیکس به تولید یک انیمه‌ی سریالی با نام Godzilla: Singular Point چراغ سبز نشان داد که برای پخش در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

گودزیلا به تاخت‌وتاز خود در شبکه‌ی نتفلیکس ادامه می‌دهد؛ چرا که در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس سفارش ساخت یک انیمه‌ی سریالی با محوریت این هیولای کلاسیک ژاپنی را صادر کرده است که Godzilla: Singular Point (گودزیلا: نقطه‌ی منفرد) نام دارد و برای پخش در سال ۲۰۲۱ میلادی در نظر گرفته شده است. استودیوی بونز که بیشتر برای تولید مانگای My Hero Academia (آکادمی قهرمان من) شناخته می‌شود، برای تولید این انیمه با استودیوی اورنج، سازنده‌ی مانگای Beastars (بیستارز) همکاری خواهد کرد. انیمه‌ی سریالی Godzilla: Singular Point دارای صداپیشگان تازه و داستانی بدیع خواهد بود که هیچ ارتباطی با سایر آثار پُرسروصدای نتفلیکس نظیر Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره‌ی هیولاها)، Godzilla: City on the Edge of Battle (گودزیلا: شهر در شرف جنگ) و Godzilla: The Planet Eater (گودزیلا: سیاره‌خوار) ندارد.

کاراکترهای انیمه سریالی Godzilla: Singular Point شبکه نتفلیکس

سکان هدایت انیمه‌ی سریالی Godzilla: Singular Point که برای تولید آن از ترکیب انیمیشن‌های طراحی‌شده با دست و تصاویر تولیدشده با رایانه استفاده شده است، در دستان آسوشی تاکاهاشی، کارگردان انیمه‌ی Doraemon (دورایمون) قرار دارد. در تیم سازنده‌ی این انیمه چهره‌های برجسته‌ای نظیر کان ساوادا، آهنگساز انیمه‌ی «دورایمون»، تو اینجو، نویسنده‌ی رمان‌های علمی-تخیلی و کازوئه کاتو، خالق مانگای Blue Exorcist (جن‌گیر غمگین) دیده می‌شود. ایجی یاماموری، انیماتور باسابقه‌ی استودیو جیبوری که روی آثاری نظیر Princess Mononoke (شاهزاده‌ی مونونوکه)، Spirited Away (شهر اشباح) و The Cat Returns (بازگشت گربه) کار کرده است، وظیفه‌ی طراحی هیولاهای انیمه‌ی Godzilla: Singular Point را برعهده دارد. شرکت ژاپنی توهو در سال ۱۹۵۴ گودزیلا را به دنیا معرفی کرد و از آن زمان آثار متعددی از این کاراکتر ساخته شده است که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم Godzilla vs. Kong (گودزیلا در برابر کونگ) شرکت لجندری پیکچرز اشاره کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده