نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۶

ورود زلاتان ابراهیموویچ به عرصه بازیگری با فیلم جدید Asterix & Obelix

زلاتان ابراهیموویچ بازیکن باسابقه باشگاه میلان و تیم ملی سوئد، اولین تجربه بازیگری خود را با قسمت جدید لایو اکشن Asterix & Obelix در نتفلیکس آغاز خواهد کرد.

Asterix & Obelix: The Middle Kingdom که پیش از این با نام Asterix & Obelix: Silk Road معرفی شده بود، پنجمین فیلم لایو اکشن از این مجموعه محبوب کودکان است که فهرست بازیگران حاضر در آن به‌تازگی مشخص شده است. مراحل ضبط این فیلم از اواسط بهار آغاز شده و بازیگران اصلی آن را گیوم کنه (در نقش آستریکس) و ژیل للوش (در نقش اوبلیکس) تشکیل می‌دهند. این نخستین بار در مجموعه‌ی لایو اکشن و فرانسوی آستریکس و اوبلیکس است که ژرار دوپاردیو نقش اوبلیکس را برعهده نخواهد داشت.

از دیگر هنرمندانی که در میان بازیگران این فیلم دیده می‌شوند، باید به وینسنت کسل در نقش سزار، ماریون کوتیار در نقش کلئوپاترا و جاناتان کوهن در نقش فاینالتسیس اشاره کرد. البته یک نام آشنای دیگر نیز در میان بازیگران این فیلم به چشم می‌خورد که شاید برای طرفداران فوتبال بسیار غیرمنتظره باشد. زلاتان ابراهیموویچ ستاره ۳۹ ساله باشگاه آث میلان ایتالیا که همچنان در سطح اول فوتبال اروپا می‌درخشد، از جمله بازیگران Asterix & Obelix خواهد بود. ابراهیموویچ به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال شناخته شده و با ۳۱ جام در طول دوران حرفه‌ای خود، یکی از پرافتخارترین بازیکنان فعال در فوتبال جهان نیز محسوب می‌شود.

نمایی از لایو اکشن آستریکس و اوبلیکس

Philippe Mechelen و Julien Hervé نویسندگان فیلمنامه آستریکس و اوبلیکس بوده و گیوم کنه مسئولیت کارگردانی آن را نیز برعهده دارد. این پروژه توسط شرکت‌های Trésor Films، Pathé Films و Les Enfants Terribles تولید شده و متیو چدید، آهنگساز فرانسوی، موسیقی آن را خواهد ساخت. ابتدا قرار بوده که فیلم‌برداری این اثر در کشور چین انجام شود اما بعدها تصمیم به تغییر محل فیلم‌برداری به فرانسه و مراکش گرفته شد.

شرکت Pathé مسئولیت پخش فیلم در کشور فرانسه و سوییس را برعهده داشته و Leonine فیلم را در آلمان و منتشر خواهد کرد. به همین ترتیب Kinoswiat برای لهستان، Unicorn در کشورهای شرق اروپا و حوزه دریای بالتیک، Blitz در یوگوسلاوی سابق و Rosebud کشور یونان را برعهده خواهد داشت. پخش فیلم در سایر مناطق جهان نیز برعهده نتفلیکس است.

ابراهیموویچ و لوکاکو

زلاتان اولین تجربه بازیگری خود را با پنجمین فیلم آستریکس و اوبلیکسشروع می‌کند و باید دید که آیا می‌تواند ورود موفقی به عرضه سینما و تلویزیون داشته باشد یا خیر. ابراهیموویچ علاوه‌بر افتخارات فوتبالی خود به شخصیت منحصر‌به‌فرد و اعتماد به نفس بالای خود شهرت دارد. او در باشگاه‌های بزرگ متعددی مانند بارسلونا، PSG، منجستریونایتد و آژاکس نیز سابقه بازی دارد.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده