نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۶

انتشار پوسترهای جدید سریال Jupiter’s Legacy ؛ سریال ابرقهرمانی جدید نتفلیکس

نتفلیکس پوسترهای جدیدی از سریال Jupiter’s Legacy را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های این سریال ابرقهرمانی مورد انتظار است.

مدتی پیش بود که بالاخره نتفلیکس اولین تریلر رسمی سریال Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال ابرقهرمانی و متفاوت جدید نتفلیکس بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از سریال میراث ژوپیتر منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی ۵ پوستر جدید از سریال Jupiter’s Legacy را منتشر کرده که در این پوسترها شاهد حضور خانواده سمپسون هستیم که نوشته‌ای در ارتباط با شرایط آن‌ها در سریال نیز در قسمت پایین پوستر قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

جاش دوهامل در نقش شلدون سمپسون ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا) در پوستر شخصیت سریال Jupiter’s Legacy

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. اولین کمیک Jupiter's Legacy توسط شرکت Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است. 

سریال میراث ژوپیتر اقتباسی از کمیک‌های مارک میلار، خالق دنیای کینگزمن و کیک-اس است که سانگ کیو کیم به‌عنوان شورانر در سریال Jupiter's Legacy حضور داشته است و میلار نیز به وی در ساخت سریال کمک کرده است. طبق گفته میلار، نیمی از اتفاقات سریال میراث ژویپتر در دهه ۳۰ میلادی و مابقی آن در زمان حال جریان دارد و اتفاقات سریال صرفا روی یک دوره خاص تمرکز ندارد. جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Jupiter's Legacy که در ۸ قسمت تولید شده، در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده