نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۶

اولین تریلر سریال Jupiter’s Legacy ؛ سریال ابرقهرمانی متفاوت و جدید نتفلیکس

نتفلیکس بالاخره اولین تریلر سریال Jupiter’s Legacy را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال ابرقهرمانی مورد انتظار است.

ماه گذشته بود که نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) را منتشر کرد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی این سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار منتشر شده است. اولین تریلر سریال Jupiter's Legacy دید بهتری از داستان و اتفاقات آن را به کسانی که با کمیک آن آشنایی ندارند، ارائه می‌کند و در طول تریلر شاهد منشا قدرت ابرقهرمانان تا نمایش اولین نسل آن‌ها هستیم که پس از چندین سال قرار است به فرزندان خود آموزش دهند تا جای آن‌ها را بگیرند، اما همه چیز آنطور که انتظارش را دارند، پیش نمی‌رود. البته این تریلر حاوی تصاویر اکشن و حماسی زیادی هم است و در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Jupiter's Legacy را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. اولین کمیک Jupiter's Legacy توسط شرکت Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است. 

سریال میراث ژوپیتر اقتباسی از کمیک‌های مارک میلار، خالق دنیای کینگزمن و کیک-اس است که مراحل ساخت آن با جدایی استیون دنایت، شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در شهریور ۹۸ به علت اختلاف نظر با نتفلیکس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفتپس از آن در آبان ۹۸ سانگ کیو کیم جایگزین دنایت در نقش شورانر در سریال Jupiter's Legacy شد و ساخت این سریال از سرگرفته شد و اینبار میلار نقش بیشتری در مراحل ساخت سریال داشت.

سریال Jupiter's Legacy که در ۸ قسمت تولید شده، در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده