نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۰

شروع تولید فیلم Black Adam ؛ پیوستن یک بازیگر ۱۳ ساله به دواین جانسون

دواین جانسون از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam خبر داد. همچنین یک بازیگر ۱۳ ساله برای بازی در یک نقش کلیدی به این فیلم اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam رسما آغاز شد. دواین جانسون که پیش از این از شروع تولید این فیلم در طول هفته جاری خبر داده بود، حالا با انتشار یک تصویر دیگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلک ادم خبر داده است. در این تصویر تنها کلاکت فیلم‌برداری فیلم قابل مشاهده است و اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این تصویر از اولین روز فیلم‌برداری فیلم Black Adam گرفته و به اشتراگ گذاشته شده است:

کلاکت فیلمبرداری اولین روز تولید فیلم Black Adam

همچنین این تصویر تایید می‌کند که لارنس شر، فیلمبردار نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Joker که سابقه فیلم‌برداری آثار دیگری چون فیلم Godzilla: King of the Monsters و سه‌گانه فیلم The Hangover را نیز در کارنامه خود دارد، وظیفه فیلم‌برداری فیلم Black Adam را بر عهده دارد. این تنها خبر جدید در ارتباط با فیلم بلک ادم نیست و هالیوودریپورتر از اضافه شدن بودی سابونگوی، بازیگر ۱۳ ساله و پسر پاتریک سابونگوی برای بازی در یک نقش کلیدی به این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی خبر داده است.

اطلاعات بیشتری از نقش سابونگوی در دسترس نیست، اما ظاهرا نقش مهمی در فیلم بلک ادم و دنیای دی سی بر عهده دارد. این بازیگر ۱۳ ساله سابقه بازی در سریال Legends of Tomorrow، سریال A Million Little Things، سریال The Baby-Sitters Club و فیلم The Main Event را در کارنامه دارد. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود.

بودی سابونگوی

علاوه‌بر سابونگوی، دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در فیلم بلک ادم قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم. 


منبع THR CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده