نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تصاویر رسمی سریال ابرقهرمانی جدید نتفلیکس؛ تلاش یک خانواده برای نجات دنیا

نتفلیکس تیزر جدیدی از سریال Jupiter's Legacy را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش اولین تصاویر رسمی این سریال ابرقهرمانی هستیم.

هفته گذشته بود که نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه که حاوی تصویر رسمی نبود، اعلام کرد که سریال Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از این سریال ابرقهرمانی منتشر شده است. تمرکز تیزر جدید سریال Jupiter’s Legacy روی نمایش اولین تصاویر رسمی این سریال اکشن و ابرقهرمانی است که در طول ویدیو شاهد تصاویر کمیک شخصیت‌های آن و در ادامه استوری‌برد و تبدیل آن به نسخه لایو اکشن در سریال Jupiter's Legacy هستیم و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس به‌صورت جداگانه نسخه رسمی این تصاویر را نیز منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های اصلی سریال Jupiter’s Legacy و شخصیت منفی آن که Blackstar نام دارد، است و در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. در سال ۲۰۱۸ شبکه نتفلیکس شرکت Millarworld (میلارورلد) را که متعلق به مارک میلار است، خریداری کرد.

اولین کمیک Jupiter's Legacy توسط شرکت Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است. سریال میراث ژوپیتر اقتباسی از کمیک‌های مارک میلار، خالق دنیای کینگزمن و کیک-اس است که مراحل ساخت آن با جدایی استیون دنایت، شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در شهریور ۹۸ به علت اختلاف نظر با نتفلیکس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

پس از آن در آبان ۹۸ سانگ کیو کیم جایگزین دنایت در نقش شورانر در سریال Jupiter's Legacy شد و ساخت این سریال از سرگرفته شد و اینبار میلار نقش بیشتری در مراحل ساخت سریال داشت. جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال میراث ژوپیتر در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده