نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۸

استقبال بسیار خوب از تریلر جدید فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون

تریلر جدید فیلم Black Widow توانست با استقبال بسیار خوبی مواجه شود و عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با تریلر قبلی خود ثبت کند.

شنبه این هفته بود که مارول استودیو با غافلگیر کردن طرفدارانش تریلر جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم از جمله گذشته ناتاشا و یلنا تا تصاویر جدیدی از تسک مستر بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از میزان استقبال از تریلر جدید فیلم بلک ویدو منتشر شده که حکایت از استقبال بسیار خوب طرفداران از این تریلر دارد. طبق آمار منتشر شده، جدیدترین تریلر فیلم Black Widow در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۷۰ میلیون بار تماشا شده که این آمار بیش از ۱۳ میلیون بیشتر از تریلر قبلی فیلم بلک ویدو است.

این آمار براساس یوتیوب، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی جمع‌آوری و منتشر شده است. پیش از این بیش از ۵۷ میلیون بار دومین تریلر رسمی فیلم Black Widow در اولین روز انتشار تماشا شده بود. به‌طور معمول آمار تماشا تریلر یک فیلم با انتشار تریلر جدید با افت مواجه می‌شود، اما باتوجه‌به تاخیر فیلم بلک ویدو، می‌توان گفت استقبال بیشتر از آن منطقی باشد. بااین‌حال، هالیوودریپورتر معتقد است که این آمار از میزان تقاضا بالا مردم برای تماشا فیلم جدید دنیای سینمایی مارول خبر می‌دهد که به‌نظر می‌رسد هیجان زیادی برای تماشا فیلم Black Widow دارند.

اسکارلت جوهانسون با ظاهری آسیب دیده در فیلم Black Widow / بلک ویدو

درواقع فیلم Black Widow پس از دو سال اولین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است روی پرده‌های سینما برود که بخشی از آن به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا بوده است که می‌تواند نتایج و استقبال خوبی از فیلم بلک ویدو را نیز به‌همراه داشته باشد. اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War آغاز شود.

اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون، ژاک شفر و ند بنسون بر عهده داشته است. همچنین اوایل فروردین سال گذشته مشخص شد که لورن بالفه برای ساخت موسیقی متن فیلم Black Widow جایگزین الکساندر دسپلا شده است.

فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم بلک ویدو قرار است با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر شود که بینندگان باید ۳۰ دلار برای تماشا فیلم جدید دنیای سینمایی مارول پرداخت کنند. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده