نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۳

اولین تریلر فیلم Space Jam 2 ؛ تلاش لبران جیمز و باگز بانی برای پیروزی در یک مسابقه بسکتبال

برادران وارنر همان‌طور که وعده داده بود، امروز اولین تریلر فیلم Space Jam: A New Legacy با بازی لبران جیمز را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، امروز اولین تریلر فیلم Space Jam: A New Legacy (هرج‌و‌مرج فضایی: میراثی تازه) منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر متعددی از دنباله فیلم Space Jam هستیم که در طول آن لبران جیمز وارد دنیای مجازی می‌شود و در ادامه با شخصیت‌های کارتونی و Looney Tunes ملاقات می‌کند و حتی شاهد نسخه کارتونی جیمز نیز هستیم. جیمز برای اینکه بتواند خود و پسرش را از این دنیا خارج کند، باید در یک مسابقه بسکتبال شرکت و در آن پیروز شود. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Space Jam: A New Legacy را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین تریلر فیلم Space Jam: A New Legacy نه‌تنها نشان می‌دهد که شخصیت‌های Looney Tunes مثل باگز بانی قرار است بازگردند، بلکه در طول تریلر شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری از دنیای انیمیشن، فیلم و سریال برادران وارنر هستیم که می‌توانید شخصیت‌هایی مثل کینگ کونگ تا آیرون جاینت را در طول تریلر مشاهده کنید و همین موضوع باعث شده تا بسیاری فیلم Space Jam 2 را به‌عنوان دنباله معنوی فیلم Ready Player One بدانند و در مورد حضور افتخاری شخصیت‌ها بحث کنند.

لبران جیمز، سنیکا مارتین-گرین، سدریک جو، دان چیدل، دیمین لیلارد، آنتونی دیویس، کلی تامپسون، دایانا تاروسی، خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Space Jam: A New Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ترنس نانس وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Space Jam را بر عهده داشته است و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

فیلم Space Jam: A New Legacy برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین همزمان با اکران، فیلم Space Jam 2 به‌مدت یک ماه در دسترس کاربران HBO Max نیز قرار خواهد گرفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده