نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲

انتشار پوستر Space Jam: A New Legacy ؛ اولین تریلر امروز

پوستر فیلم لایواکشن Space Jam: A New Legacy با بازی لبران جیمز پیش از پخش اولین تریلر آن منتشر شده است.

اولین تریلر فیلم لایواکشن Space Jam: A New Legacy امروز پخش خواهد شد. به‌همین مناسبت شرکت برادران وارنر اولین پوستر رسمی این فیلم را منتشر کرده‌ است. پوستری با حضور لبران جیمز و باگز بانی با زمینه‌ای از لوگوی اسپیس جم که یادآوری پوسترهای فیلم اول اسپیس جم با بازی مایکل جردن است. لبران جیمز در این پوستر شماره ۶ را به تن کرده است، شماره‌ای که خصوصا در دوران حضور خود در میامی آن را به‌تن می‌کرد. به‌نظر در فیلم نیز او را با لباس شماره ۶ خواهیم دید. اگر فهرستی از بهترین انیمیشن های 2021 می‌خواهید، مقاله زومجی مناسب شما است.

پیش از این تصاویری از فیلم Space Jam: A New Legacy و همچنین پوستر شخصیت‌های مختلف آن منتشر شده بود. قبلا تیزری از این فیلم هم به‌دست رسیده بود و لوگوی رسمی فیلم نیز رونمایی شده بود اما امروز قرار است اولین تریلر بلند این فیلم پخش شود. براساس آنچه در فیلم اول اسپیس جم دیدیم، حضور شخصیت‌های کارتونی متعدد از لونی تونز در Space Jam: A New Legacy به‌هیچ‌عنوان جای تعجب ندارد. اما جالب است بدانید طبق برخی اخبار، در این فیلم ممکن از شاهد حضور شخصیت‌هایی غیرمتعارف هم باشیم؛ شخصیت‌هایی که حتی ممکن است یکی از آن‌ها جوکر باشد.

فیلم لایواکشن Space Jam: A New Legacy در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) در سینماها اکران می‌شود و به‌صورت همزمان در سرویس اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) هم پخش می‌شود. پوستر جدید این فیلم را در زیر ببینید.

لبران جیمز و باگز بانی ایستاده در کنار هم در پوستر Space Jam: A New Legacy


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده