نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶

تریلر رسمی Spirit Untamed ، انیمیشن جدید دریم ورکس

یونیورسال و دریم ورکس سرانجام تریلر جدید و رسمی انیمیشن Spirit Untamed را منتشر کردند که حاوی تصاویر متعددی است.

ماه گذشته بود که یونیورسال و دریم‌ورکس اولین تیزر تریلر انیمیشن Spirit Untamed را منتشر کردند که در آن شاهد معرفی آهنگ جدید تیلور سوئیفت بودیم که او درواقع نسخه متفاوتی از آهنگ Wildest Dreams را برای این انیمیشن ضبط کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Spirit Untamed منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی این انیمیشن است که به‌تازگی منتشر شده و در آن شاهد تصاویر بیشتری از داستان و اتفاقات انیمیشن جدید دریم ورکس هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Spirit Untamed داستان لاکی پرسکات را دنبال می‌کند که وارد شهر جدیدی شده و قرار است دوستان جدیدی را پیدا کند و در ادامه شاهد دوستی او با یک اسب سرکش از نژاد موستانگ هستیم که توسط هیچ شخصی تاکنون رام نشده و در ادامه ماجراهای بیشتری در انتظار آن‌ها است. علاوه‌بر تریلر، یونیورسال و دریم‌ورکس پوستر رسمی انیمیشن Spirit Untamed را نیز منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Spirit Untamed

ایزابلا مونر در نقش لاکی پرسکات، جیک جیلنهال در نقش جیم پرسکات (پدر لاکی)، جولیان مور در نقش کورا پرسکات (عمه لاکی)، مارسای مارتین، مکینا گریس، والتون گاگینز، آندره بروگر و ایزا گونزالس، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spirit Untamed حضور داشته‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. الین بوگان وظیفه کارگردانی انیمیشن Spirit Untamed را براساس فیلمنامه‌ای از اوری والینگتون بر عهده داشته است.

انیمیشن Spirit Untamed برای اکران در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن سینمایی جدید دریم‌ورکس درواقع اقتباسی از انیمیشن Spirit Riding Free است که دریم‌ورکس آن را برای نتفلیکس تولید کرده است. تاکنون ۶۸ قسمت از این سریال انیمیشنی تولید شده که در قالب ۱۰ فصل از نتفلیکس منتشر شده‌اند.


منبع VitalThrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده