نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

پخش آهنگ تیلور سوئیفت در اولین تیزر تریلر Spirit Untamed، انیمیشن جدید دریم ورکس

یونیورسال و دریم‌ورکس اولین تیزر تریلر انیمیشن Spirit Untamed را منتشر کردند و در ادامه با فهرصت صداپیشگان این انیمیشن آشنا شدیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن Spirit Untamed منتشر شده است. این انیمیشن درواقع انیمیشن جدید استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس است که به‌تازگی یونیورسال اولین تریلر آن را منتشر کرده که در آن شاهد پخش آهنگ جدید تیلور سوئیفت هستیم که درواقع نسخه متفاوتی از آهنگ Wildest Dreams را برای این انیمیشن ضبط کرده است. اگر به تماشای بهترین انیمیشن های 2021 علاقه دارید، مقاله زومجی را حتما مطالعه کنید.

در طول اولین تیزر تریلر انیمیشن Spirit Untamed که یک دقیقه زمان دارد، شاهد نمایش بخشی از اتفاقات آن هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین فهرست صداپیشگان انیمیشن Spirit Untamed نیز مشخص و اعلام شد که براساس اعلام دریم‌ورکس، ایزابلا مونر در نقش لاکی پرسکات، جیک جیلنهال در نقش جیم پرسکات (پدر لاکی)، جولیان مور در نقش کورا پرسکات (عمه لاکی)، مارسای مارتین، مکینا گریس، والتون گاگینز، آندره بروگر و ایزا گونزالس، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور داشته‌اند. الین بوگان وظیفه کارگردانی انیمیشن Spirit Untamed را براساس فیلمنامه‌ای از اوری والینگتون بر عهده داشته است.

انیمیشن Spirit Untamed برای اکران در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن سینمایی جدید دریم‌ورکس درواقع اقتباسی از انیمیشن Spirit Riding Free است که دریم‌ورکس آن را برای نتفلیکس تولید کرده است. تاکنون ۶۸ قسمت از این سریال انیمیشنی تولید شده که در قالب ۱۰ فصل از نتفلیکس منتشر شده‌اند.


منبع Wionews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده