نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

اعلام تاریخ شروع پخش فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty؛ انتشار اولین تریلر

شبکه ادالت سوییم سرانجام تاریخ شروع پخش فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty را اعلام کرد. همچنین اولین تریلر فصل پنجم این سریال انیمیشنی نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل پنجم سریال Rick and Morty تایید و اعلام شده است. شبکه ادالت سوییم سرانجام به انتظار نسبتا طولانی طرفداران پاسخ داد و اعلام کرد که پخش فصل پنجم انیمیشن ریک و مورتی از تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که مانند فصل چهارم، فصل پنجم این سریال انیمیشنی نیز در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود.

سریال Rick and Morty تا به امروز نامزد دریافت ۳ جایزه امی شده و ۲ جایزه بهترین انیمیشن سال امی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ را نیز دریافت کرده است. همچنین ادالت سوییم اولین تریلر فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty را نیز منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل پنجم این انیمیشن سریالی هستیم که طبق انتظار دارای ارجاعاتی به مجموعه‌های مختلفی نیز است. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل پنجم انیمیشن Rick and Morty را در یوتیوب تماشا کنید.

جاستین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل پنجم سریال Rick and Morty بازگشته‌اند. پیش از این انیمیشن ریک و مورتی برای بیش از هفتاد قسمت دیگر تمدید شده بود که در حال حاضر نوشتن فیلمنامه‌های فصل ششم انیمیشن Rick and Morty هم‌اکنون آغاز شده است. پیش از این هارمون از کاهش فاصله زمان پخش بین فصل‌های این سریال انیمیشنی خبر داده بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده