نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

پیوستن راسل کرو به جمع بازیگران فیلم Thor 4

پس از اینکه شایعات دیده شدن راسل کرو درکنار بازیگران فیلم Thor: Love And Thunder منتشر شد، حالا مشخص شده که این بازیگر برنده جایزه اسکار در فیلم Thor 4 حضور دارد.

از ماه بهمن گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) رسما در استودیوهای فیلمسازی فاکس در شهر سیدنی در کشور استرالیا آغاز شد و همچنان ادامه دارد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. راسل کرو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Gladiator، به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Thor اضافه شده است. پیش از این شایعاتی مبنی‌بر دیده شدن وی درکنار بازیگران این فیلم منتشر شده بود.

لوگو رسمی جدید فیلم Thor: Love and Thunder

اگرچه اطلاعاتی از نقش راسل کرو در فیلم Thor: Love and Thunder در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که کرو نقش کوچکی در فیلم Thor 4 را بر عهده داشته باشد. پیش از این در فیلم Thor: Ragnarok شاهد حضور کوتاه و افتخاری بازیگران مطرحی چون لوک همسورث در نقش ثور، مت دیمون در نقش لوکی و سم نیل در نقش اودین بودیم که این سه بازیگر برای بازی در نقشی مشابه در فیلم Thor: Love and Thunder نیز حضور خواهند داشت که ملیسا مک‌کارتی نیز برای بازی در نقش نسخه تئاتری شخصیت هلا به این سه نفر اضافه شده است.

بااین‌حال، مشخص نیست که راسل کرو نیز نقشی مشابه را در فیلم Thor: Love and Thunder بر عهده دارد یا او یک نقش غافلگیر کننده در فیلم خواهد داشت. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده