نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸

پیوستن یک کارگردان جدید به سریال ارباب حلقه ها؛ انتشار تصویر جدید از پشت صحنه

آمازون از حضور یک کارگردان دیگر در سریال The Lord Of The Rings خبر داده و یک تصویر جدید از پشت صحنه این سریال فانتزی را منتشر کرده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) همچنان در کشور نیوزیلند در جریان است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور کارگردان دیگری در این سریال فانتزی تایید و اعلام شده است. آمازون امروز اعلام کرد که وین چه ییپ برای کارگردانی و حضور به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی به سریال ارباب حلقه ها اضافه شده است. ییپ قرار است وظیفه کارگردانی ۴ قسمت دیگر فصل اول سریال The Lord of the Rings را بر عهده داشته باشد.

وین چه ییپ

پیش از این خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده داشته استجان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه‌ها حضور دارند. ییپ پیش از این سابقه کارگردانی در سریال‌هایی چون سریال Utopia، سریال Misfits، سریال Cloak & Dagger، سریال Preacher، سریال Doctor Who، سریال Deadly Class، سریال Into the Badlands، سریال Doom Patrol، سریال Happy و سریال Hunters را در کارنامه خود داشته است.

همچنین ییپ اخیرا وظیفه کارگردانی دو قسمت از سریال The Wheel of Time برای شبکه آمازون را نیز بر عهده داشته است. ییپ در بیانیه منتشر شده گفت: «این افتخار بزرگی است که توسط جی‌دی و پاتریک و آمازون استودیو به دنیای تالکین دعوت شدم. اکنون من هر روز بی‌صبرانه منتظر همکاری با یک تیم خلاق در نیوزیلند هستم تا بتوانیم به ساخت و روایت میراث بزرگ‌ترین داستان‌ گفته شده کمک کنیم.» همچنین در ادامه می‌توانید تصویر جدید سریال ارباب حلقه‌ها را مشاهده کنید که نام سریال روی کلاکت فیلم‌برداری پوشیده شده است:

کلاکت فیلمبرداری سریال The Lord of the Rings که حضور وین ییپ را به عنوان کارگردان در سریال ارباب حلقه ها تایید کرد

مورفید کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، اما هوروت، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت، چارلی ویکرز، سینتیا آدای-رابینسون، مکسیم بالدری، ایان بلکبرن، کیپ چپمن، آنتونی کرام، مکسین کانلیف، تریستان گراول، سر لنی هنری، توسیتا جِیاساندرا، فابین مک‌کالوم، سایمن مرلز، جف مورِل، پیتر مولان، لوید اووِن، آگوستوس پرو، پیتر تِیت، الکس تارانت، لئون وادام، بنجامین واکر و سارا زوانگوبانی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Lord of the Rings حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ساخت سریال The Lord of the Rings برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ تایید شد که فصل اول این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از آمازون منتشر شود. گفته می‌شود که آمازون در نظر دارد تا ۵ فصل از سریال ارباب حلقه‌ها را تولید کند و در مجموع حدود ۱ میلیارد دلار قرار است روی تمامی فصل‌ها سرمایه‌گذاری کند و بدین ترتیب هزینه هر فصل حدود ۲۵۰ میلیون دلار خواهد بود که آن را به سریالی گران‌قیمت تبدیل خواهد کرد. سریال The Lord of the Rings هم‌اکنون برای فصل دوم تمدید شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده