نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۲

ساخت اسپین آف انیمیشنی جدید از سریال Better Call Saul

اسپین آف انیمیشنی و جدید سریال Better Call Saul به شخصیت جیمی مک‌گیل یا همان سال گودمن اختصاص دارد.

تولید فصل ششم سریال Better Call Saul‌ آغاز شده است. این سریال که پیش‌درآمد Breaking Bad‌ است، حال میزبان یک سریال انیمیشنی و اسپین آف دیگر خواهد بود. این سریال انیمیشنی با نام Slippin' Jimmy تولید خواهد شد و  با تاثیر از کارتون‌های شنبه صبح دهه ۷۰ میلادی همچون Fat Albert ساخته می‌شود. تولید سریال Slippin' Jimmy هم‌اکنون آغاز شده است.

کیم کلر، رئیس بخش درآمدهای تجاری و همکاری‌های شبکه‌های AMC در این‌باره گفت: «ما در زمینه ساختن محتوای دیجیتالی اورجینال و برنده‌جایزه که مخاطبان‌ مشتاق‌مان را درگیر کند، سابقه‌ای طولانی داریم. ما ازطریق پخش گسترده‌ی محتوای اختصاصی و اورجینال، می‌توانیم طرفداران‌ خود را در هر لحظه‌‌ای که مشتری‌ ما هستند خوشحال کنیم و با نهادهای تبلیغ‌کننده‌ خود نیز همکاری کنیم.»

نمایی از سریال Better Call Saul

شرکت Animation Magazine می‌گوید سریال انیمیشنی Slippin' Jimmy «ماجراهای جیمی و چاک مک‌گیل و دوستان آن‌ها را در زادگاه ایشان یعنی سیسرو، ایلینویز دنبال می‌کند.» همچنین هر قسمت این سریال، مجموعه‌ای «شامل همه‌چیز از وسترن‌ اسپاگتی تا باستر کیتون تا [فیلم] پس از ساعات اداری» خواهد بود. تا زمان نگارش این خبر، خبری مبنی بر تاریخ عرضه این انیمیشن سریالی یا بازیگران آن به‌دست نرسیده است.

نگارش Slippin' Jimmy برعهده کتلین ویلیامز-فوشی و آریل لوین خواهد بود. کتلین ویلیامز-فوشی مسئول هماهنگی و پخش فیلمنامه Better Call Saul بوده است. آریل لوین یکی از دستیارهای پساتولید سریال Breaking Bad بوده و سابقه نگارش را برای سریال‌های انیمیشنی مجموعه Better Call Saul مانند Ethics Training with Kim Wexler و Los Pollos Hermanos Employee Training داشته است. فصل ششم و نهایی سریال Better Call Saul در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده