نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱

تغییر بازیگر نسخه اصلی بت وومن در سریال Batwoman

اگرچه در ابتدا شاهد کنار گذاشتن شخصیت کت کین از سریال Batwoman بودیم، اما حالا بازیگر این شخصیت تغییر پیدا کرده است.

ماه اردیبهشت گذشته بود که روبی رز، بازیگر نقش کت کین ملقب به بت‌وومن رسما اعلام کرد که از سریال Batwoman جدا شده و دیگر قرار نیست نقش این شخصیت را بازی کند. در ادامه جاویشیا لزلی، بازیگر سریال God Friended Me، جانشین روبی رز در سریال Batwoman شد و شبکه CW اعلام کرد که او قرار است نقش یک شخصیت جدید به‌نام رایان وایلدر را در فصل دوم این سریال بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش کت کین در سریال بت‌وومن نیز تغییر پیدا کرده است.

والیس دی در نقش نیسا وکس در سریال Krypton

در قسمت جدید فصل دوم سریال Batwoman بالاخره سرنوشت کت کین مشخص شد و والیس دی جانشین روبی رز در این نقش شده است. البته این تغییر به معنای پایان کار لزلی در نقش بت‌وومن نیست و تمرکز سریال همچنان قرار است روی رایان وایلدر باشد و درواقع معرفی دوباره کت کین باعث مستحکم‌تر شدن جایگاه لزلی در سریال شده است. سرانجام مشخص شد که کت کین زنده است و او پس از سقوط هواپیما قابل شناسایی نبوده و او اکنون باندپیچی شده در یک مکان گروگان گرفته شده است.

والیس دی خیلی با دنیای کمیک و دی سی غریبه نیست و پیش از این یکی از نقش‌های اصلی سریال Krypton را بازی کرده بود. از دیگر نقش‌های والیس دی می‌توان به سریال Jekyll & Hyde، سریال The Royals و فیلم Between Two Worlds اشاره کرد و او اخیرا در فیلم Infinite به کارگردانی آنتوان فوکوآ و با بازی مارک والبرگ به ایفای نقش پرداخته است. سریال Batwoman در حال حاضر برای فصل سوم نیز تمدید شده است و باید دید درنهایت کت کین دوباره لباس بت‌وومن را خواهد پوشید یا سرنوشت دیگری در انتظار وی است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده