نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

روبی رز از سریال Batwoman جدا شد؛ بازیگر بت وومن تغییر می کند

روبی رز، بازیگر نقش بت وومن اعلام کرد که از سریال Batwoman جدا شده است و شبکه CW نیز از تغییر بازیگر این شخصیت در فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Batwoman (بت وومن) با تغییرات بزرگی در فصل دوم قرار است مواجه شود. روبی رز، بازیگر نقش کت کین ملقب به بت‌وومن رسما اعلام کرد که از این سریال جدا شده و دیگر قرار نیست نقش این شخصیت را بازی کند. رز که انتخاب وی با واکنش منفی طرفداران مواجه شده بود، در بیانیه منتشر شده توسط ددلاین گفت:

من تصمیم بسیار دشواری گرفته‌ام و من قرار نیست در فصل بعدی سریال Batwoman بازگردم. این تصمیمی نبود که من به آسانی آن را بگیرم؛ زیرا من برای بازیگران، تیم تولید و هرکسی که در پشت صحنه ساخت این سریال در ونکوور و لس آنجلس حضور داشته، احترام بسیاری قائل هستم.

سریال Batwoman

در زمان انتخاب روبی رز برای بازی در نقش بت‌وومن در سال ۲۰۱۸، بسیاری از طرفداران از این انتخاب راضی نبودند و آن را برای این نقش نامناسب می‌دانستند. همین موضوع باعث شد تا رز برای در امان ماندن از طرفداران خشمگین این شخصیت و سریال تصمیم به ترک توییتر بگیرد. هنوز دلیل این موضوع رسما تایید نشده، اما شبکه CW و برادران وارنر متعهد به ادامه ساخت سریال برای فصل دوم هستند و قرار است بازیگر دیگری را جانشین روبی رز کنند و قرار نیست سریال پس از یک فصل لغو شود.

ددلاین همچنین تایید کرد که این جدایی ارتباطی به صدمه دیدن جدی روبی رز در زمان فیلمبرداری فصل اول سریال Batwoman در سال ۲۰۱۹ ندارد که در این حادثه وی مجبور به عمل جراحی فوری شده بود. TVLine نیز گزارش داد که که این تصمیم، ۱۰۰ درصد تصمیم رز نبوده و این یک جدایی بوده است. او از کار در سریال خوشحال نبود و تیم تولید و وی در نهایت تصمیم به قطع همکاری با یکدیگر گرفتند. همچنین گفته می‌شود که ظاهرا برخی از اعضای تیم تولید هم اعتقاد داشتند که او مناسب نقش کت کین نیست.

در حال حاضر پخش فصل دوم سریال Batwoman برای ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و باید دید که تغییر بازیگر نقش اصلی و ویروس کرونا می‌تواند باعث تغییر آن شود یا سریال طبق برنامه تولید و منتشر خواهد شد.


منبع CNET
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده