نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

نوشتن فیلمنامه فیلم زاتانا توسط کارگردان Promising Young Woman

امرلاد فنل، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Promising Young Woman، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Zatanna را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلمنامه فیلم Zatanna مشخص شده است. امرلاد فنل که برای کارگردان فیلم Promising Young Woman حسابی سر زبان‌ها افتاده و نامزد دریافت ۳ جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال شده است، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلمی براساس شخصیت زاتانا از دنیای کمیک دی سی را بر عهده گرفته است. شرکت فیلمسازی بد ربات وظیفه ساخت فیلم Zatanna را بر عهده دارد.

به همین منظور شاهد حضور جی جی آبرامز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم هستیم که بخشی از قرارداد چند جانبه وی با برادران وارنر است. شخصیت زاتانا توسط گاردنر فاکس و مورفی اندرسون خلق و در سال ۱۹۶۴ برای اولین‌بار معرفی شد که دارای ارتباط نزدیکی با جان کنستانتین است. همچنین ریبوت سریال Constantine به تهیه‌کنندگی آبرامز برای شبکه HBO Max در دست ساخت است. زاتانا بخشی از گروه Justice League Dark نیز است که سریال این گروه نیز به تهیه‌کنندگی آبرامز و توسط بد ربات برای HBO Max تولید خواهد شد.

انتظار می‌رود میان این فیلم‌ و سریال‌ها ارتباطی داستانی وجود داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Zatanna در دسترس نیست و نمی‌دانیم که کارگردانی این فیلم چه کسی خواهد بود و آیا احتمال کارگردانی این فیلم توسط خود فنل وجود دارد یا برادران وارنر تصمیم به استخدام کارگردان دیگری خواهد داشت. همچنین بازیگر نقش زاتانا هنوز مشخص نشده است و اطلاعاتی در مورد زمان شروع تولید یا اکران فیلم Zatanna نیز در دسترس نیست.

فنل پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه و ساخت فصل دوم سریال Killing Eve را نیز در کارنامه خود داشته و به‌عنوان بازیگر در فصل سوم و چهارم سریال The Crown و فیلم The Danish Girl نیز نقش‌آفرینی کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده