نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

ساخت ریبوت سریال کنستانتین برای HBO Max

استودیو جی جی آبرامز در حال همکاری با شبکه HBO Max برای ساخت سریالی براساس شخصیت جان کنستانتین است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی براساس شخصیت جان کنستانتین برای شبکه HBO Max در دست ساخت است. این سریال که یک ریبوت است، توسط شرکت بد ربات که به جی جی آبرامز تعلق دارد، تولید خواهد شد و طبق گفته منابع نزدیک، این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. در حال حاضر تیم سازنده در حال جست‌وجو برای یافتن یک بازیگر در نقش جان کنستانتین هستند و گای بولتون وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت سریال Constantine را بر عهده خواهد داشت.

علاوه‌براین، منابع نزدیک می‌گویند که سریال کنستانین با سریال Justice League Dark دارای ارتباط داستانی خواهد بود که این سریال نیز توسط بد ربات در دست ساخت است. همچنین گفته می‌شود که تمرکز سریال Constantine روی نسخه جوان‌تر جان کنستانتین خواهد بود و تمرکز بیشتری روی عناصر ترسناک کمیک به‌جای موارد مذهبی خواهد داشت. اگرچه هنوز بازیگران یا شخصیت‌های سریال Justice League Dark معرفی نشده‌اند، اما کنستانتین بخشی از تیم لیگ عدالت تاریک است که در این گروه شاهد حضور شخصیت‌های دیگری چون سوامپ تینگ، زاتانا، ددمن و مادام زندو نیز هستیم.

این احتمال وجود دارد که شخصیت‌های اصلی سریال Justice League Dark مانند سریال The Defenders، دارای سریال مستقل خود باشند. پیش از این شاهد ساخت یک فیلم و یک سریال براساس شخصیت جان کنستانتین بودیم. در ابتدا کیانو ریوز نقش این شخصیت را در فیلم Constantine بازی کرد که این فیلم در سال ۲۰۰۵ اکران شد. پس از آن سریال Constantine توسط شبکه NBC تولید شد که مت رایان نقش جان کنستانتین را بر عهده داشت و این نسخه از شخصیت حضور کوتاهی در سریال Arrow و سریال Legends of Tomorrow نیز داشته است.

در حال حاضر شبکه HBO Max در حال تولید چندین سریال براساس مجموعه‌ها و فیلم‌های DC است که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به سریال Peacemaker با بازی جان سینا که اسپین‌آف فیلم Suicide Squad است و سریال Gotham PD، اسپین‌آف فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون اشاره کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده