// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۶

علاقه کارگردان Face Off به ساخت دنباله با حضور نیکلاس کیج و جان تراولتا

آدام وینگارد، کارگردان فیلم گودزیلا دربرابر کینگ کونگ قرار است دنباله‌ی فیلم Face/Off جان وو را کارگردانی کند و علاقه‌مند به بازگرداندن هر دو بازیگر اصلی است.

در سال ۱۹۹۷ میلادی جان وو فیلم اکشن و دلهره‌آور Face/Off را به روی پرده‌های نقره‌ای فرستاد؛ اثری با نقش‌آفرینی جان تراولتا و نیکلاس کیج که با ۸۰ میلیون دلار ساخته شد و بیشتر از ۲۴۵.۷ میلیون دلار فروخت. حالا می‌دانیم که آدام وینگارد یعنی کارگردان فیلم Blair Witch و فیلم The Guest قرار است دنباله‌ای برای فیلم Face/Off خلق کند. تیم ساخت دنباله‌ی مورد اشاره مشغول نوشتن فیلم‌نامه شده است. ولی باید نسخه‌ی اولیه‌ی فیلم‌نامه آماده شود و به‌دست نیکلاس کیج و جان تراولتا برسد تا هرکدام از آن‌ها بگویند که اصلا تمایلی به حضور در دنباله‌ی فیلم Face/Off دارند یا نه.

وینگارد باور دارد که ساخت یک فیلم Face/Off بدون قرار داشتن دو شخصیت کاستور تروی و شان آرچر بی‌معنی است. پس فیلم‌نامه را کاملا با محوریت آن‌ها آماده می‌کند؛ به این امید که نیکلاس کیج و جان تراولتا که به ترتیب جایزه و نامزدی اسکار را در کارنامه‌ی خود می‌بینند، حاضر به نقش‌آفرینی در محصول جدید شوند. سایمون برت که وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی دنباله را برعهده گرفته است، باور دارد که به‌زودی نسخه‌ی اولیه تکمیل می‌شود و به‌دست استودیو می‌رسد. فعلا وینگارد می‌داند که استودیو و حتی هر دو بازیگر با طرح کلی فیلم موافق هستند و حالا آن‌ها به مرحله‌ی اصلی یعنی ارائه‌ی نسخه‌ی اول خود فیلم‌نامه نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند. او می‌گوید که داستان دنباله قرار نیست نسخه‌ای دیگر از همان داستان فیلم اکران‌شده در سال ۱۹۹۷ میلادی باشد و واقعا هر دو شخصیت اصلی را به مقاصد مشخصی می‌رساند.

این وسط بدون هیچ‌گونه اسپویل باید پذیرفت که اگر فیلم Face/Off را دیده باشید، باتوجه‌به پایان‌بندی آن نمی‌توانید دقیقا متوجه شوید که چگونه وینگارد و برت قصد ساخت یک دنباله‌ی مستقیم برای آن را دارند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده