نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۶

نمایش یک مبارزه جذاب در تصویر اخیر سریال ابرقهرمانی جدید نتفلیکس

امپایر تصویر جدیدی از سریال Jupiter’s Legacy را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش قدرت و توانایی شخصیت The Utopian هستیم.

طی ماه جاری بود که نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) را منتشر کرد که طبق اعلام قبلی، این سریال ابرقهرمانی در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدید دیگری از سریال میراث ژوپیتر منتشر شده است. در این تصویر که توسط امپایر منتشر شده، شاهد حضور جاش دوهامل در نقش شلدون سمپسون ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا) هستیم که در حال مبارزه با شخصیت شرور و منفی Blackstar با بازی تایلر مین است و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جاش دوهامل در نقش شلدون سمپسون ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا) در حال مبارزه با بلک استار در سریال Jupiter’s Legacy

جاش دوهامل در نقش شلدون سمپسون ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا) در حال استفاده از قدرتش در سریال Jupiter’s Legacy

مارک میلار، خالق میراث ژوپیتر در مصاحبه با امپایر گفت که اتفاقات سریال Jupiter's Legacy در طول ۵۰ سال جریان خواهد داشت و در طول آن با شخصیت‌های زیادی مواجه خواهیم شد که تغییرات زیادی خواهند داشت. اتفاقات داستان سریال از سال ۱۹۲۹ آغاز و تا پایان دنیا ادامه دارد. همچنین این سریال ابرقهرمانی قرار است رمز و راز انسان‌ها نیز بپردازد و در آن شاهد الهام گرفتن از فیلم‌های مختلفی مثل پدرخوانده تا فیلم‌های دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.

جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید، تایلر مین و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال میراث ژوپیتر در ۸ قسمت تولید شده است. اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده