نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶

عدم اشاره به دیالوگ مشهور جوکر در نسخه زک اسنایدر لیگ عدالت

بعد از واکنش پرسروصدای کاربران اینترنت به جمله‌ی مشهور «We Live In A Society» در تریلر Zack Snyder's Justice League حالا به نظر می‌رسد که جوکر در نسخه‌ی نهایی این فیلم این دیالوگ را نمی‌گوید.

بعد از اینکه جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در نسخه زک اسنایدر فیلم جاستیس لیگ در تریلر این فیلم با اشاره به جمله‌ی مشهور «we live in a society» یا «ما در یک جامعه زندگی می‌کنیم» سروصدای بسیار زیادی را در اینترنت ایجاد کرده و پست‌های طنز (میم) بی‌شماری از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، مت پچز، ژورنالیست باسابقه‌ی نشریه پالیگان در توییت جدید خود اعلام کرده که جوکر در نسخه نهایی این فیلم، دیالوگ مشهور را نمی‌گوید.

اگر قبلاً در جریان این موضوع قرار نداشتید باید گفت که «we live in a society» تکه کلام مشهوری است که از سال ۲۰۱۶ با هجوم الگوهای رفتاری در میان طرفداران با شخصیت جوکر ارتباط پیدا کرد. این جمله اولین‌بار با تصاویر میم Gamers Rise Up در وبسایت ردیت به شهرت جهانی رسیده و برای تمسخر برخی شخصیت‌های مجازی به کار می‌رفت. اما رفته رفته دامنه‌ی کاربرد آن گسترش پیدا کرد و به یک پدیده‌ی فراگیر مجازی تبدیل شد. این جمله بیشتر برای تمسخر و سوژه کردن طرفداران تازه کار کامیک بوک‌ها به کار می‌رود که در فضای مجازی با شخصیت جوکر همذات پنداری می‌کنند.

جمله مشهور We Live In A Society جوکر

استفاده از این جمله در تریلر رسمی لیگ عدالت، واکنش‌های بسیار زیادی را به‌دنبال داشت و حتی خود جرد لتو نیز با بازنشر توییت مربوط‌به این تریلر، به این جمله اشاره کرد. نسخه زک اسنایدر فیلم جاستیس لیگ فردا به‌صورت رسمی ازطریق HBO Max منتشر خواهد شد. البته ظاهراً یک نسخه باکیفیت از این فیلم هم‌اکنون در برخی وبسایت‌ها قابل دریافت است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، حقایق و اطلاعات جالب و جامعی از این فیلم را به‌دست آورید.

فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر اولین‌بار تولید خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد تا برای اکران سال ۲۰۱۷ آماده شود. اما به‌خاطر مسائل خانوادگی‌ای که ایجاد شد، زک اسنایدر به ناچار از تیم تولید جدا شد. به همین ترتیب هم ادامه ساخت را جاس ویدون در دست گرفت. در طی این ۴/۵ سال، پروژه لیگ عدالت مسائل مختلف خیلی زیادی را پشت سر گذاشت تا بالاخره تصمیم بر این گرفته شد که بعد از به پایان رساندن تولید نسخه زک اسنایدر، در سرویس استریم HBO Max نمایش داده شود.در پایان، نظرات خود را در اینباره با زومجی و کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده