نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تأخیر در اکران خصوصی نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

قطع دسترسی کاربران به رویداد ویژه‌ی اولین نمایش مجازی نسخه زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت در مایکروسافت تیمز منجر به تأخیر ۶ ساعته‌ی اکران خصوصی آن شد.

براساس گزارش وبسایت اسکرین‌رنت، برنامه‌ی اکران خصوصی فیلم Zack Snyder's Justice League به‌دلیل برخی مشکلات فنی اپلیکیشن مایکروسافت تیمز عقب افتاده است. بعد از گذشت بیش از سه سال از زمان اکران نسخه اورجینال این فیلم، قرار است ورژن موسوم به Snyder Cut فیلم لیگ عدالت در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱ (۲۸ اسفند ۹۹) اولین‌بار از HBO Max پخش شود. ظاهراً مسئولان اچ بی او مکس مجدداً کدهای دعوتنامه را به مخاطبان این برنامه ارسال کرده‌اند.

فرایند آشفته‌ی تولید فیلم Justice League سال‌ها است که به یکی از موضوعات مورد بحث هالیوود تبدیل شده است. درحالی که در نسخه‌ی اصلی این فیلم از زک اسنایدر به‌عنوان کارگردان اثر نام برده شده بود، درواقع جاس ویدون بود که نسخه‌ی اکران شده‌ی این فیلم را تکمیل کرده و در سال ۲۰۱۷ روی پرده سینما اکران کرد. ظاهراً این فیلم تفاوت‌های بسیار زیادی با نسخه اورجینال زک اسنایدر داشته و بلافاصله بعد از پخش آن، صحبت‌هایی مبنی بر انتشار نسخه‌ی زک اسنایدر مطرح شد.

سوپر من در نسخه زک اسنایدر جاستیس لیگ

طرفداران برای بیش از ۲.۵ سال بی‌صبرانه منتظر انتشار عمومی ورژن مورد نظر اسنایدر بودند تا اینکه بالاخره و بعد از مدت‌ها این تاریخ فرارسیده است. هرچند به نظر می‌رسد که این فیلم پرحاشیه، در لحظات پایانی هم باید با مشکلات عجیب و غریبی دست‌وپنجه نرم کند.

Zack Snyder's Justice League در پی مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا به‌صورت آنلاین اکران خواهد شد. با اینحال، این اتفاق موجب کاهش هیجان و انتظار عمومی برای آن نشده است. به‌ویژه بعد از اینکه اولین واکنش‌های منتقدان نسبت به این فیلم مثبت بوده و هواداران را نسبت به آن خوش بین کرده است.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار بود اکران خصوصی این فیلم به‌صورت دیجیتالی و ازطریق مایکروسافت تیمز انجام شود؛ هرچند متأسفانه مایکروسافت هم‎‌اکنون درگیر یک سری مشکلات فنی در سرورهای خود بوده که پخش زنده رویداد مذکور را غیرممکن کرده است. زک اسنایدر در حساب توییتر خود بابت این مشکل از طرفداران عذرخواهی کرده و اظهار داشته که او هم منتظر آخرین اخبار رسمی درباره منشأ این مشکلات است. ری فیشر از ستارگان حاضر در این فیلم نیز از صبر و تحمل طرفداران تشکر کرده است.

بتمن در نسخه زک اسنایدر جاستیس لیگ

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این نخستین باری نیست که نسخه زک اسنایدر فیلم جاستیس لیگ با مشکلات فنی مواجه می‌شود. HBO Max هفته گذشته این فیلم چهار ساعته را به اشتباه به‌جای لایو اکشن جدید تام و جری پخش کرد که اتفاق عجیب به‌سادگی به‌عنوان یک «خطای ناخواسته» توضیح داده شد. این فیلم بلافاصله از پلتفرم استریمینگ HBO خارج شده و کسی موفق به تماشای کل فیلم در این مدت نشد. اما این مسئله جدید به نظر ارتباطی با خطای انسانی نداشته و فقط یک بدشانسی تصادفی برای این فیلم بوده است.

در کل می‌توان گفت که باتوجه به انتظار بالایی که از این فیلم وجود دارد، این تأخیر اجباری تأثیر چندانی در استقبال از این فیلم نخواهد داشت. مردم از زمان همه‌گیری ویروس کرونا تقریباً همه‌ی کارهای خود را ازطریق اینترنت دنبال می‌کنند و مشکلات این چنینی در این بستر اجتناب ناپذیر است. درحالی که مایکروسافت مشغول حل مشکل سرورهاست، اخبار تکمیلی در ادامه منتشر خواهد شد.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده