نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۲

مکان فیلمبرداری فصل های جدید سریال محبوب Atlanta

براساس اعلام رسمی شبکه FX، سریال کمدی و برنده جایزه امی Atlanta به‌زودی فرایند تولید فصل سوم و چهارم خود را در اروپا از سر می‌گیرد.

نشریه ددلاین گزارش داده که بازیگران سریال Atlanta، در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۱ به اروپا سفر می‌کنند تا فیلم‌برداری فصل ۳ و ۴ این مجموعه‌ی تحسین شده را آغاز کنند. برای افرادی که شاید این سریال را فراموش کرده باشند باید گفت که فصل دوم مجموعه‌ی آتلانتا در سال ۲۰۱۸ پخش شده بود. در پایان آخرین اپیزود این سریال، ارن و پیپر بوی را درحالی که برای شرکت در اولین تور اروپایی رپرها سوار هواپیما شده بودند، تماشا کردیم.

براساس گزارش ددلاین، دو فصل بعدی این سریال به‌صورت همزمان فیلم‌برداری می‌شود و این فرایند قرار است از تاریخ ۵ آوریل (۱۶ فروردین) آغاز شود. جان لندگرف رئیس شبکه FX در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که دونالد گلاور و تیم نویسندگان این سریال به‌دلیل قوانین قرنطینه، یک توقف غیرمنتظره را در مسیر تولید تجربه کرده است. فصل سوم سریال Atlanta در ابتدا برای ژانویه ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود اما براساس گفته‌های گلاور به نظر می‌رسد که این تأخیر، ارزش انتظار را داشته باشد. وی در نوامبر سال گذشته ازطریق حساب توییتر خود اعلام کرده بود که فصل‌های پیش روی این سریال به شماری از بهترین آثاری که تاکنون در تلویزیون تولید شده تبدیل خواهند شد. او در ادامه اضافه کرده که «Sopranos تنها سریالی است می‌تواند به ما برسد.»

بازیگران سریال آتلانتا

ظاهراً فرایند تولید محتوای جدید این سریال، ابتدا در لندن آغاز شده و در ادامه در آمستردام و پاریس پیگیری خواهد شد. ضمن اینکه می‌دانیم فیلم‌برداری این سریال تنها محدود به منطقه اروپا نخواهد بود.

دونالد گلاور، برایان تایری هنری، کیت استنفیلد و زازی بیتز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Atlanta حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، گلاور به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان نیز در سریال «آتلانتا» حضور دارد. لندگراف پیش از این فصل سوم و چهارم سریال Atlanta را به پارت اول و دوم از فصل جدید زندگی سریال توصیف کرده بود.

در این بین، اعلام شده که دونالد گلاور به همراه فیبی واکر بریج از سریال کمدی Fleabag برای ساخت یک سریال جدید در آمازون همکاری خواهند داشت که ظاهراً به‌عنوان یک ریمیک یا اثر بازسازی شده از فیلم آقا و خانم اسمیت با بازی آنجلینا جولی و برد پیت ساخته می‌شود. این مجموعه تلویزیونی که هنوز نامی برای آن مشخص نشده، قرار است از سال ۲۰۲۲ آماده پخش شود.

در پایان می‌توانید نظرات خود را دراینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده