نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶

آغاز تولید سریال جدید Star Trek؛ اعلام اسامی بازیگران جدید

شرکت پارامونت ضمن تأیید آغاز فرایند فیلم‌برداری سریال جدید Star Trek: Strange New Worlds، به معرفی شماری از بازیگران حاضر در این پروژه پرداخته است.

ویدیوی جدیدی که ازطریق +Paramount منتشر شده، آغاز فرایند تولید سریال جدید استار ترک را تأیید می‌کند. همچنین در این ویدیو شماری از بازیگران جدیدی که در این سریال نقش خواهند داشت معرفی شدند که از میان آن‌ها می‌توان به آنسون مونت در نقش کاپیتان کریستوفر پایک، ایتن پک در نقش اسپاک و ربکا رومین در نقش نامبر وان اشاره کرد.

Babs Olusanmokun، Christina Chong، Celia Rose Gooding، Jess Bush و Melissa Navia از دیگر بازیگرانی هستند که به این جمع اضافه شده‌اند. این افراد در ویدیوی تبلیغاتی پارامونت درباره اینکه چقدر برای ساخت این مجموعه‌ی جدید در تورنتو هیجان زده هستند، صحبت می‌کنند. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

 تماشای ویدیو از یوتیوب

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره اینکه بازیگران این فهرست دقیقاً چه نقشی را در این مجموعه‌ی تلویزیونی ایفا خواهند کرد، منتشر نشده است؛ اما می‌توان با اطمینان اعلام کرد هریک از آن‌ها عضوی از گروه Enterprise خواهند بود. سریال Strange New Worlds به سال‌های قبل از فرماندهی کاپیتان جیمز کرک و دورانی که پایک هدایت استارشیپ افسانه‌ای را برعهده داشت تمرکز دارد.

مونت، پک و رومین پیش از این هم در فصل دوم سریال Star Trek Discovery نقش‌های خود را برعهده داشتند. نقش آفرینی مونت در کاراکتر پایک با چنان استقبالی از سمت طرفداران مواجه شد که حتی منجر به راه اندازی یک کمپین برای ساخت یک سریال اسپین آف از او شد. در ماه می ۲۰۲۰ بود که CBS اعلام کرد سریال Strange New Works ساخته می‌شودآکیوا گلدزمن وظیفه نوشتن قسمت ابتدایی سریال Star Trek: Strange New Worlds را بر عهده دارد و همچنین به‌همراه الکس کورتزمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور خواهد داشت.

تصویری از داخل سفینه استارشیپ Star Trek: Strange New Worlds

سال گذشته و در جریان رویداد Star Trek Day نیز جزئیات بیشتری از این سریال منتشر شد. هنری آلونسو مِیِر، تهیه کننده اجرایی این پروژه در آن زمان اعلام کرده بود که «ما ایده‌های بزرگی برای این سریال خواهیم داشت. ماجراهای علمی تخیلی سریال Strange New Works به‌صورت اپیزودی روایت می‌شوند که این امر فرصت بیشتری را برای پرداختن به ایده‌های جدید در اختیار ما قرار می‌دهد. بنابراین باید انتظار دیدن متحدین جدید، سفینه‌ها و فرهنگ‌های بیشتر را در این سری داشته باشیم.»

درحالی که این سریال بیش از مجموعه‌های قبلی Star Trek از جمله Discovery و Picard به فرمت اپیزودی خود تمرکز خواهد داشت، اما همچنان در طول سریال به گسترش و تغییر کاراکترهای خود پایبند خواهد بود.

Strange New Worlds ازطریق پارامونت پلاس پخش خواهد شد. هرچند هنوز تاریخ مشخصی برای آغاز پخش آن تعیین نشده است. +Paramount برند جدید CBS All-Access از ViacomCBS است که هفته گذشته به‌صورت رسمی معرفی شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده