نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

حضور کیلین مورفی در تصاویر جدید از پشت صحنه فصل ششم سریال Peaky Blinders

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال Peaky Blinders منتشر شده است که در آن شاهد حضور کیلین مورفی در نقش تامی شلبی هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل ششم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) همچنان در جریان است که مدتی پیش مشخص شد فصل ششم این سریال تحسین شده و محبوب قرار است فصل پایانی آن باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز منتشر شده است. در این دو تصویر شاهد حضور کیلین مورفی، بازیگر نقش تامی شلبی هستیم که با لباس کامل و جدید این شخصیت محبوب در اتاق پرو لباس دیده می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

کیلین مورفی در نقش تامی شلبی در حال تماشا خود از آینه در پشت صحنه فصل ششم سریال Peaky Blinders

کیلین مورفی در نقش تامی شلبی ایستاده در اتاق پرو لباس در پشت صحنه فصل ششم سریال Peaky Blinders

قسمت اول فصل ششم سریال Peaky Blinders قرار است Black Day (روز سیاه) نام داشته باشد که به کلیف‌هنگر قسمت آخر فصل پنجم ارتباط دارد. مانند پنج فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز را نیز بر عهده دارد. کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، فین کول، ناتاشا اوکیف، آیدان گیلن، شارلی مورفی، ایان پک، آنیا تیلور جوی، بنجامین زفانایا، سم کلفلین، برایان گلیسون و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل ششم سریال Peaky Blinders حضور داشته باشند.

انتظار می‌رود که فصل ششم سریال Peaky Blinders در ۶ قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه بی بی سی وان پخش شود و در ادامه شاهد پخش آن از شبکه نتفلیکس برای بینندگان خارج از بریتانیا و ایرلند باشیم. نایت وظیفه نوشتن فیلمنامه و آنتونی برن وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت فصل پایانی سریال Peaky Blinders را بر عهده دارند. برن پیش از این هر ۶ قسمت فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز را کارگردانی کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده