نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹

نقش‌آفرینی بازیگر Swallow در فیلم Borderlands

هیلی بنت برای ایفای نقش کارکتری تازه به بازیگران فیلم Borderlands پیوست که از قرار معلوم ارتباط تنگاتنگی با لیلیث دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران فیلم Borderlands (سرزمین‌های مرزی) گسترش یافته است. به گزارش آی‌جی‌اِن، هیلی بنت، بازیگر فیلم‌های Swallow (بلعیدن) و The Devil All the Time (شیطان تمام‌وقت)، نقش کاراکتر جدیدی را ایفا می‌کند که برای این فیلم اکشن ماجراجویانه خلق شده است. با اینکه نام این کاراکتر معلوم نیست، اما ظاهراً این شخص در گذشته‌ی لیلیث نقشی کلیدی دارد که کیت بلانشت، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نقش آن را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم پُرستاره نیز می‌توان به جک بلک (بازیگر فیلم‌های Jumanji) در نقش کلپ‌ترپ، کوین هارت (بازیگر فیلم Hobbs & Shaw) در نقش رولاند، جیمی لی کرتیس (بازیگر فیلم Knives Out) در نقش تنیس و آریانا گرینبلت (بازیگر فیلم Avengers: Endgame) در نقش تاینی تینا اشاره کرد.

الی راث، کارگردان فیلم‌های Hostel (مسافرخانه) و Death Wish (آرزوی مرگ) روی صندلی کارگردانی اقتباس سینمایی بازی Borderlands شرکت لاینزگیت می‌نشیند. کریگ مازن، نویسنده‌ی سریال‌های The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) و Chernobyl (چرنوبیل) آخرین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی فیلم مورد بحث را به رشته‌ی تحریر درآورده است و آوی آراد و آری آراد از شرکت آراد پروداکشنز و اریک فیگ از شرکت پیکچراستارت آن را تولید می‌کنند. رندی پیچفورد، بنیان‌گذار استودیوی گیرباکس سافتور و تهیه‌کننده‌ی اجرایی مجموعه بازی‌های Borderlands و استراوس زلنیک، رئیس و مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم سرزمین‌های مرزی را برعهده دارند. جیمز مایرز از لاینزگیت، امی یو از شرکت آراد پروداکشنز و لوسی کیتادا از پیکچراستارت نیز روی این پروژه نظارت می‌کنند.

انتظار می‌رود که تولید فیلم Borderlands به‌زودی در بوداپست، پایتخت کشور مجارستان آغاز شود. تابه‌حال سخنی از زمان اکران این فیلم اکشن ماجراجویانه به میان نیامده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر راه‌یابی آن به سینما باشیم. سری بازی‌های بوردرلندز را می‌توان یکی از موفق‌ترین مجموعه بازی‌های دنیا دانست که بیش از ۶۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. داستان این مجموعه روی چهار والت هانتر تمرکز دارد که برای شکار یک جهش‌یافته‌ی بیگانه به سیاره‌ی دوردست پاندورا سفر می‌کنند. اخیراً مطلع شدیم که انتشار نسخه‌ی Director’s Cut بازی Borderlands 3 به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی نامساعد تگزاس آمریکا به تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۱ (۱۹ فروردین ۱۴۰۰) موکول شده است. ظاهراً استودیوی گیرباکس سافتور در نظر دارد تا محتواهای زیادی را با این بسته‌ی الحاقی به بازی بوردرلندز ۳ اضافه کند و ترجیح می‌دهد که این کار را با چند روز تأخیر به بهترین شکل ممکن انجام دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده