نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۳

شروع تولید فصل پایانی سریال Better Call Saul

سرانجام شبکه AMC از شروع تولید فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul خبر داده است که انتظار می‌رود سال آینده پخش شود.

ماه دی سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) برای فصل ششم و پایانی خبر داد و مدتی پیش مدیر این شبکه تایید کرد که پخش فصل پایانی اسپین‌آف و پیش درآمد سریال Breaking Bad (برکینگ بد) ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۲ با تأخیر مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل ششم این سریال مورد انتظار و تحسین شده آغاز شده است. 

پیتر گولد، شورانر و یکی از دو خالق سریال Better Call Saul با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل ششم و پایانی سریال بهتره با ساول تماس بگیری خبر داد که در تصویر منتشر شده تنها شاهد کلاکت فیلم‌برداری هستیم که روز اول فیلم‌برداری فصل ششم سریال را نشان می‌دهد. همچنین مایکل موریس که پیش از این سه قسمت از سریال کارگردانی کرده بود، در نقش کارگردان و مارشال آدامز در نقش فیلمبردار در قسمت اول فصل پایانی سریال Better Call Saul حضور دارند:

اولین روز فیلمبرداری فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul

آدامز پیش از این به‌عنوان فیلمبردار در سریال Better Call Saul، سریال Breaking Bad و فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie نیز نقش داشته است و یکی از افراد با تجربه دنیای سریال محسوب می‌شود. باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو و تونی دالتون در نقش لالو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پایانی سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مانند پنج فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل پایانی سریال Better Call Saul بر عهده وینس گیلیگان و پیتر گولد خواهد بود. این در حالی است که گیلیگان که خالق دنیای سریال Breaking Bad است، در مهر گذشته اعلام کرد پس از پایان سریال بهتره با ساول تماس بگیری، روی فیلم یا سریال دیگری از این مجموعه کار نخواهد کرد و تصمیم به جدایی از این مجموعه گرفته است که انتظار می‌رود پرونده آن نیز با فصل ششم سریال Better Call Saul بسته شود، اما باید دید که شبکه AMC در آینده چه برنامه‌ای خواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده