نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۷

تأخیر در زمان پخش فصل پایانی سریال Better Call Saul

مدیر شبکه تلویزیونی AMC در اظهارات اخیر خود به احتمال تعویق زمان پخش برنامه‌های این شرکت از جمله فصل پایانی سریال Better Call Saul اشاره کرده است.

فصل پنجم سریال Better Call Saul در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ به پایان رسیده و تاکنون بیشترین فاصله‌ای که بین دو فصل پشت سر هم این سریال افتاده، ۱۶ ماه بوده که بین فصل‌های ۴ و ۵ این سریال ایجاد شد. جاش سپن، مدیر شبکه AMC در گزارش مالی جدید خود در روز جمعه اعلام کرده که برنامه‌ریزی این شبکه دچار تغییر شده و همچنان شاهد تعویق تاریخ پخش برنامه‌های این شبکه خواهیم بود.

«ما همچنان تعویق تاریخ پخش برنامه‌های شبکه را در پی شیوع ویروس کرونا خواهیم داشت. با بازگشت مجموعه‌ی The Walking Dead و Fear the Walking Dead برنامه‌های ما فشرده‌تر از همیشه پیش می‌رود و بعد از آن نیز فصل دوم World Beyond و فصل پایانی Better Call Saul را خواهیم داشت که احتمال تعویق زمان پخش آن تا سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۲ نیز وجود دارد. این وضعیتی است که هم‌اکنون شاهد آن هستیم.»

سپن در ادامه اضافه کرده که در مورد سایر برنامه‌های شبکه AMC مانند فصل ۴ سریال Killing Eve نیز شرایط به برنامه‌ریزی تولید بستگی دارد. «فکر می‌کنم تا سه ماه آینده دید شفاف‌تری نسبت به این وضعیت خواهیم داشت.»

سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul)، درواقع پیش‌درآمدی بر مجموعه‌ی بریکینگ بد (Breaking Bad) است که داستان آن پیرامون ساول گودمن می‌چرخد. این مجموعه‌ی تحسین شد، با نزدیک شدن به فصل پایانی خود هیجان‌انگیزتر، تاریک‌تر و حیرت‌انگیزتر از همیشه دنبال شده و هواداران را برای جمع بندی نهایی داستان هیجان زده می‌کند. نیل دراکمن، کارگردان‌ استودیوی بازی‌سازی ناتی‌داگ و یکی از خالقان مجموعه‌های Uncharted و The Last of Us از چهره‌های شناخته شده‌ای است که از سریال بتر کال ساول تمجید کرده است

شما هم می‌توانید در پایان نظرات خود در اینباره را با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع tvline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده